RE: cena za imprese

From: Ondrej Veis (ondrej@nms.cz)
Date: 02. 12. 1999, 13:39 CET


> V tomto pripade doporucujeme profesionalum prostudovat si udaje o
> demograficke strukture serveru, pokud jim nenapovi titul serveru
> a pokud si
> sami nevyzadaji vytridit si nejake skupiny, coz vetsina velkych reklamnich
> systemu (nejen jiz diskutovana NetGrafity) umi. Cilova skupina je na
> internetu podstatne jednoznacnejsi, nez na papire nebo v TV...

asi vam vypadlo slovo "ctenaru" v prvni vete :-) bohuzel zadne verohodne
(=validni a reliabilni) udaje jsem nevidel a bojim se, ze neexistuji, pokud
neberu v potaz vysledky nejakych anket. Proto napriklad cilova skupina u TV
je podle mne mnohem jasnejsi - jsou tu data (peoplemetry, vyzkumy u novin
apod..), u uzivatelu site ne.

Ondrej Veis; ICQ:16287668
Network Media Service, s.r.o.
http://www.nms.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST