> V tomto pripade doporucujeme profesionalum prostudovat si udaje o > demograficke strukture serveru, pokud jim nenapovi titul serveru > a pokud si > sami nevyzadaji vytridit si nejake skupiny, coz vetsina velkych reklamnich > systemu (nejen jiz diskutovana NetGrafity) umi. Cilova skupina je na > internetu podstatne jednoznacnejsi, nez na papire nebo v TV... asi vam vypadlo slovo "ctenaru" v prvni vete :-) bohuzel zadne verohodne (=validni a reliabilni) udaje jsem nevidel a bojim se, ze neexistuji, pokud neberu v potaz vysledky nejakych anket. Proto napriklad cilova skupina u TV je podle mne mnohem jasnejsi - jsou tu data (peoplemetry, vyzkumy u novin apod..), u uzivatelu site ne. Ondrej Veis; ICQ:16287668 Network Media Service, s.r.o. http://www.nms.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST