Dne 2. 12. 1999 Ondrej Veis napsal: > a) o tom, jaky cilovy skupine se bannery zobrazi se muzeme pouze dohadovat > b) je to prilis drahy - napriklad kdyz srovname cenu za strankovej inzerat > ve velkym deniku: budu spekulovat, nemam ted po ruce zadny data: pokud cena > za strankovej inzerat vyjde na 300.000 a uvidi ho 1.000.000 lidi, tak za > tiskovou "impresi" da inzerent 0.30Kc, proti soucasnejm 0,45 Kc, respektive > 0,52 Kc za internetovou. Neznam presne ceny v papirovych periodikach, ale za 300.000 IMHO 1.000.000 lidi (maji vubec nejake noviny naklad 1 milion?) ctenaru neoslovite. Hadal bych spise tak 500.000 Kc a pak jsme na stejne cene jako na webu. A to nemluvim o interaktivite webu. V novinach si nejvyse zapamatuju tel. a MOZNA te firme nekdy zavolam. Kliknout na banner me nic nestoji a dostanu okamzite vycerpavajici info o produktu (samozrejme pokud inzerent neni tupec a ma stranku dobre udelanou). Rekl bych, ze uz je hodne blizko doba, kdy firma bude automaticky planovat kampan v TV, radiu, tisku a na webu. Uz aby to bylo (jsou firmy, ktere to tak jiz praktikuji). S pozdravem Tomas Krause --------------------------------------------------------------------- --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- ---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST