RE: cena za imprese

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 02. 12. 1999, 13:02 CET


Dne 2. 12. 1999 Ondrej Veis napsal:

> a) o tom, jaky cilovy skupine se bannery zobrazi se muzeme pouze dohadovat
> b) je to prilis drahy - napriklad kdyz srovname cenu za strankovej inzerat
> ve velkym deniku: budu spekulovat, nemam ted po ruce zadny data: pokud cena
> za strankovej inzerat vyjde na 300.000 a uvidi ho 1.000.000 lidi, tak za
> tiskovou "impresi" da inzerent 0.30Kc, proti soucasnejm 0,45 Kc, respektive
> 0,52 Kc za internetovou.

Neznam presne ceny v papirovych periodikach, ale za 300.000 IMHO 1.000.000
lidi (maji vubec nejake noviny naklad 1 milion?) ctenaru neoslovite. Hadal
bych spise tak 500.000 Kc a pak jsme na stejne cene jako na webu. 

A to nemluvim o interaktivite webu. V novinach si nejvyse zapamatuju tel.  a
MOZNA te firme nekdy zavolam. Kliknout na banner me nic nestoji a dostanu
okamzite vycerpavajici info o produktu (samozrejme pokud inzerent neni tupec
a ma stranku dobre udelanou).

Rekl bych, ze uz je hodne blizko doba, kdy firma bude automaticky planovat 
kampan v TV, radiu, tisku a na webu. Uz aby to bylo (jsou firmy, ktere to 
tak jiz praktikuji).


                                  S pozdravem Tomas Krause

---------------------------------------------------------------------
--[    tomas@krause.cz  -  ICQ:7828725  -  http://www.4web.cz/    ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST