RE: Spoluprace s agenturami

From: Petr Hanisch (petr.hanisch@softec.cz)
Date: 26. 10. 1999, 14:24 CEST


Myslim, ze ta otazka znela na "Internetove reklamni agetnury" a ne na velke
medialni a kreativni agentury. Myslim, ze dotazovateli slo asi konkretne o
nam vsem dobře zname agentury viz MIA, IP, Pegas, Internet servis, IAA, atd.
a nase zkusenosti s  nimi.
Myslim, ze  vlastní zkusenosti s  temito agenturami je lepsi resit nekde
jinde nez v  této konferenci, byt je tato konference nazvana Reklama na
webu, a kde jinde by se o tom mělo debatovat nez tady. Problem je asi v
tom, ze si nikdo nechce zbytecne delat problemy, jak jinak si vysvetlit, ze
na tuto otazku nedostal dotazovatel zadnou odpoved.

S  pozdravem 
Petr Hanisch
www.akcie.cz <http://www.akcie.cz> 




	-----Původní zpráva-----
	Od:	Jana Darmovzalová [mailto:autotecservice@autosalon.cz]
	Odesláno:	26. října 1999 14:17
	Komu:	reklama@nawebu.cz
	Předmět:	Re: Spoluprace s agenturami

	Myslim, ze vsichni, kdo jsou uzivateli teto konference vesmes weby a
	internet pro sve kampane vyuzivaji - jinak by tu mozna ani nebyli.
	Osobni zkusenost s velkymi reklamnimi agenturami a jejich praci v
tomto
	smeru nemam a taky bude vzdycky zalezet jen na filosofii agentury a
prani
	klienta jestli do kampani internet chteji zapojit. Myslim, ze zatim
tato
	moznost prilis vyuzivana neni, protoze agenturam plynou mnohem vetsi
penize
	z propagace klienta v jinych mediich nez je internet. Taky se
domnivam, ze
	jen malo techto velkych agentur ma na tuto oblast specializovane
odborniky,
	kteri jsou k tomu skutecne potreba.
	My se specializujeme prave na propagaci, PR servis a kampane na
internetu a
	s uspokojenim jiz delsi dobu sledujeme, ze je o tyto aktivity ze
strany
	klientu stale vetsi zajem. Rozhodne zalezi na tom, jak klientu
vysvetlite,
	jaky prinos takova kampan muze mit a taky jestli dokazete predlozit
	meritelne vysledky a efekty.
	Celkove to bude urcite jen otazka casu, kdy se zmeni pristup vsech k
	internetu....

	Jana Darmovzalova
	http://www.internetpr.cz



	>Muzete se pochlubit, jake mate zkusenosti (pokud
	>nekdo vubec takove zkusenosti ma) se spolupraci
	>s velkymi reklamnimi agenturami?
	>
	>Dokazou takove agentury ocenit a vyuzit moznosti
	>webu pro poradani svych kampani?
	>
	>Mate s nekterymi mimoradne spatne ci naopak
	>mimoradne dobre zkusenosti?
	>
	>Petr
	>
	>PS:  nebojte se, ze pokud s nekym spolupracujete,
	>ze vam 'polezu do zeli' - jde mi vlastne obecne
	>o zajem agentur o reklamu i na jinych nez klasickych
	>mediich - tisk, radio, TV. Ja s nimi nechci
	>spolupracovat na webech, ale na jine, celkem
	>nove a originalni moznosti reklamy. Muzete psat
	>i na muj mejl kadlik@srv.cz, pokud to nechcete
	>psat do konference. Diky
	>
	>
	>
	
>--------------------------------------------------------------------------
	>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/


	
--------------------------------------------------------------------------
	Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/---
	Odchozí zpráva neobsahuje viry.
	Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
	Verze: 6.0.83 / Virová báze: 44 - datum vydání: 23.9.1999
	



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST