Myslim, ze vsichni, kdo jsou uzivateli teto konference vesmes weby a internet pro sve kampane vyuzivaji - jinak by tu mozna ani nebyli. Osobni zkusenost s velkymi reklamnimi agenturami a jejich praci v tomto smeru nemam a taky bude vzdycky zalezet jen na filosofii agentury a prani klienta jestli do kampani internet chteji zapojit. Myslim, ze zatim tato moznost prilis vyuzivana neni, protoze agenturam plynou mnohem vetsi penize z propagace klienta v jinych mediich nez je internet. Taky se domnivam, ze jen malo techto velkych agentur ma na tuto oblast specializovane odborniky, kteri jsou k tomu skutecne potreba. My se specializujeme prave na propagaci, PR servis a kampane na internetu a s uspokojenim jiz delsi dobu sledujeme, ze je o tyto aktivity ze strany klientu stale vetsi zajem. Rozhodne zalezi na tom, jak klientu vysvetlite, jaky prinos takova kampan muze mit a taky jestli dokazete predlozit meritelne vysledky a efekty. Celkove to bude urcite jen otazka casu, kdy se zmeni pristup vsech k internetu.... Jana Darmovzalova http://www.internetpr.cz >Muzete se pochlubit, jake mate zkusenosti (pokud >nekdo vubec takove zkusenosti ma) se spolupraci >s velkymi reklamnimi agenturami? > >Dokazou takove agentury ocenit a vyuzit moznosti >webu pro poradani svych kampani? > >Mate s nekterymi mimoradne spatne ci naopak >mimoradne dobre zkusenosti? > >Petr > >PS: nebojte se, ze pokud s nekym spolupracujete, >ze vam 'polezu do zeli' - jde mi vlastne obecne >o zajem agentur o reklamu i na jinych nez klasickych >mediich - tisk, radio, TV. Ja s nimi nechci >spolupracovat na webech, ale na jine, celkem >nove a originalni moznosti reklamy. Muzete psat >i na muj mejl kadlik@srv.cz, pokud to nechcete >psat do konference. Diky > > > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST