Re: Spoluprace s agenturami

From: Petr (kadlik@srv.cz)
Date: 26. 10. 1999, 14:30 CEST


RE: Spoluprace s agenturamiOtazka znela prave na Velke medialni a kreativni agentury a
jejich ochotu pouzivat nove medialni moznosti propagace.

Petr
  ----- Original Message ----- 
  From: Petr Hanisch 
  To: reklama@nawebu.cz 
  Sent: 26. října 1999 14:24
  Subject: RE: Spoluprace s agenturami


  Myslim, ze ta otazka znela na "Internetove reklamni agetnury" a ne na velke medialni a kreativni agentury. Myslim, ze dotazovateli slo asi konkretne o nam vsem dobře zname agentury viz MIA, IP, Pegas, Internet servis, IAA, atd. a nase zkusenosti s  nimi.

  Myslim, ze  vlastní zkusenosti s  temito agenturami je lepsi resit nekde jinde nez v  této konferenci, byt je tato konference nazvana Reklama na webu, a kde jinde by se o tom mělo debatovat nez tady. Problem je asi v  tom, ze si nikdo nechce zbytecne delat problemy, jak jinak si vysvetlit, ze na tuto otazku nedostal dotazovatel zadnou odpoved.

  S  pozdravem 
  Petr Hanisch 
  www.akcie.cz 





    -----Původní zpráva----- 
    Od:     Jana Darmovzalová [mailto:autotecservice@autosalon.cz] 
    Odesláno:       26. října 1999 14:17 
    Komu:   reklama@nawebu.cz 
    Předmět:        Re: Spoluprace s agenturami 

    Myslim, ze vsichni, kdo jsou uzivateli teto konference vesmes weby a 
    internet pro sve kampane vyuzivaji - jinak by tu mozna ani nebyli. 
    Osobni zkusenost s velkymi reklamnimi agenturami a jejich praci v tomto 
    smeru nemam a taky bude vzdycky zalezet jen na filosofii agentury a prani 
    klienta jestli do kampani internet chteji zapojit. Myslim, ze zatim tato 
    moznost prilis vyuzivana neni, protoze agenturam plynou mnohem vetsi penize 
    z propagace klienta v jinych mediich nez je internet. Taky se domnivam, ze 
    jen malo techto velkych agentur ma na tuto oblast specializovane odborniky, 
    kteri jsou k tomu skutecne potreba. 
    My se specializujeme prave na propagaci, PR servis a kampane na internetu a 
    s uspokojenim jiz delsi dobu sledujeme, ze je o tyto aktivity ze strany 
    klientu stale vetsi zajem. Rozhodne zalezi na tom, jak klientu vysvetlite, 
    jaky prinos takova kampan muze mit a taky jestli dokazete predlozit 
    meritelne vysledky a efekty. 
    Celkove to bude urcite jen otazka casu, kdy se zmeni pristup vsech k 
    internetu.... 

    Jana Darmovzalova 
    http://www.internetpr.cz 




    >Muzete se pochlubit, jake mate zkusenosti (pokud 
    >nekdo vubec takove zkusenosti ma) se spolupraci 
    >s velkymi reklamnimi agenturami? 
    > 
    >Dokazou takove agentury ocenit a vyuzit moznosti 
    >webu pro poradani svych kampani? 
    > 
    >Mate s nekterymi mimoradne spatne ci naopak 
    >mimoradne dobre zkusenosti? 
    > 
    >Petr 
    > 
    >PS:  nebojte se, ze pokud s nekym spolupracujete, 
    >ze vam 'polezu do zeli' - jde mi vlastne obecne 
    >o zajem agentur o reklamu i na jinych nez klasickych 
    >mediich - tisk, radio, TV. Ja s nimi nechci 
    >spolupracovat na webech, ale na jine, celkem 
    >nove a originalni moznosti reklamy. Muzete psat 
    >i na muj mejl kadlik@srv.cz, pokud to nechcete 
    >psat do konference. Diky 
    > 
    > 
    > 
    >-------------------------------------------------------------------------- 
    >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ 



    -------------------------------------------------------------------------- 
    Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/---
    Odchozí zpráva neobsahuje viry.
    Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
    Verze: 6.0.83 / Virová báze: 44 - datum vydání: 23.9.1999



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST