RE: Spoluprace s agenturamiOtazka znela prave na Velke medialni a kreativni agentury a
jejich ochotu pouzivat nove medialni moznosti propagace.
Petr
----- Original Message -----
From: Petr Hanisch
To: reklama@nawebu.cz
Sent: 26. října 1999 14:24
Subject: RE: Spoluprace s agenturami
Myslim, ze ta otazka znela na "Internetove reklamni agetnury" a ne na velke medialni a kreativni agentury. Myslim, ze dotazovateli slo asi konkretne o nam vsem dobře zname agentury viz MIA, IP, Pegas, Internet servis, IAA, atd. a nase zkusenosti s nimi.
Myslim, ze vlastní zkusenosti s temito agenturami je lepsi resit nekde jinde nez v této konferenci, byt je tato konference nazvana Reklama na webu, a kde jinde by se o tom mělo debatovat nez tady. Problem je asi v tom, ze si nikdo nechce zbytecne delat problemy, jak jinak si vysvetlit, ze na tuto otazku nedostal dotazovatel zadnou odpoved.
S pozdravem
Petr Hanisch
www.akcie.cz
-----Původní zpráva-----
Od: Jana Darmovzalová [mailto:autotecservice@autosalon.cz]
Odesláno: 26. října 1999 14:17
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: Re: Spoluprace s agenturami
Myslim, ze vsichni, kdo jsou uzivateli teto konference vesmes weby a
internet pro sve kampane vyuzivaji - jinak by tu mozna ani nebyli.
Osobni zkusenost s velkymi reklamnimi agenturami a jejich praci v tomto
smeru nemam a taky bude vzdycky zalezet jen na filosofii agentury a prani
klienta jestli do kampani internet chteji zapojit. Myslim, ze zatim tato
moznost prilis vyuzivana neni, protoze agenturam plynou mnohem vetsi penize
z propagace klienta v jinych mediich nez je internet. Taky se domnivam, ze
jen malo techto velkych agentur ma na tuto oblast specializovane odborniky,
kteri jsou k tomu skutecne potreba.
My se specializujeme prave na propagaci, PR servis a kampane na internetu a
s uspokojenim jiz delsi dobu sledujeme, ze je o tyto aktivity ze strany
klientu stale vetsi zajem. Rozhodne zalezi na tom, jak klientu vysvetlite,
jaky prinos takova kampan muze mit a taky jestli dokazete predlozit
meritelne vysledky a efekty.
Celkove to bude urcite jen otazka casu, kdy se zmeni pristup vsech k
internetu....
Jana Darmovzalova
http://www.internetpr.cz
>Muzete se pochlubit, jake mate zkusenosti (pokud
>nekdo vubec takove zkusenosti ma) se spolupraci
>s velkymi reklamnimi agenturami?
>
>Dokazou takove agentury ocenit a vyuzit moznosti
>webu pro poradani svych kampani?
>
>Mate s nekterymi mimoradne spatne ci naopak
>mimoradne dobre zkusenosti?
>
>Petr
>
>PS: nebojte se, ze pokud s nekym spolupracujete,
>ze vam 'polezu do zeli' - jde mi vlastne obecne
>o zajem agentur o reklamu i na jinych nez klasickych
>mediich - tisk, radio, TV. Ja s nimi nechci
>spolupracovat na webech, ale na jine, celkem
>nove a originalni moznosti reklamy. Muzete psat
>i na muj mejl kadlik@srv.cz, pokud to nechcete
>psat do konference. Diky
>
>
>
>--------------------------------------------------------------------------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.83 / Virová báze: 44 - datum vydání: 23.9.1999
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST