RE: Spoluprace s agenturamiOtazka znela prave na Velke medialni a kreativni agentury a jejich ochotu pouzivat nove medialni moznosti propagace. Petr ----- Original Message ----- From: Petr Hanisch To: reklama@nawebu.cz Sent: 26. října 1999 14:24 Subject: RE: Spoluprace s agenturami Myslim, ze ta otazka znela na "Internetove reklamni agetnury" a ne na velke medialni a kreativni agentury. Myslim, ze dotazovateli slo asi konkretne o nam vsem dobře zname agentury viz MIA, IP, Pegas, Internet servis, IAA, atd. a nase zkusenosti s nimi. Myslim, ze vlastní zkusenosti s temito agenturami je lepsi resit nekde jinde nez v této konferenci, byt je tato konference nazvana Reklama na webu, a kde jinde by se o tom mělo debatovat nez tady. Problem je asi v tom, ze si nikdo nechce zbytecne delat problemy, jak jinak si vysvetlit, ze na tuto otazku nedostal dotazovatel zadnou odpoved. S pozdravem Petr Hanisch www.akcie.cz -----Původní zpráva----- Od: Jana Darmovzalová [mailto:autotecservice@autosalon.cz] Odesláno: 26. října 1999 14:17 Komu: reklama@nawebu.cz Předmět: Re: Spoluprace s agenturami Myslim, ze vsichni, kdo jsou uzivateli teto konference vesmes weby a internet pro sve kampane vyuzivaji - jinak by tu mozna ani nebyli. Osobni zkusenost s velkymi reklamnimi agenturami a jejich praci v tomto smeru nemam a taky bude vzdycky zalezet jen na filosofii agentury a prani klienta jestli do kampani internet chteji zapojit. Myslim, ze zatim tato moznost prilis vyuzivana neni, protoze agenturam plynou mnohem vetsi penize z propagace klienta v jinych mediich nez je internet. Taky se domnivam, ze jen malo techto velkych agentur ma na tuto oblast specializovane odborniky, kteri jsou k tomu skutecne potreba. My se specializujeme prave na propagaci, PR servis a kampane na internetu a s uspokojenim jiz delsi dobu sledujeme, ze je o tyto aktivity ze strany klientu stale vetsi zajem. Rozhodne zalezi na tom, jak klientu vysvetlite, jaky prinos takova kampan muze mit a taky jestli dokazete predlozit meritelne vysledky a efekty. Celkove to bude urcite jen otazka casu, kdy se zmeni pristup vsech k internetu.... Jana Darmovzalova http://www.internetpr.cz >Muzete se pochlubit, jake mate zkusenosti (pokud >nekdo vubec takove zkusenosti ma) se spolupraci >s velkymi reklamnimi agenturami? > >Dokazou takove agentury ocenit a vyuzit moznosti >webu pro poradani svych kampani? > >Mate s nekterymi mimoradne spatne ci naopak >mimoradne dobre zkusenosti? > >Petr > >PS: nebojte se, ze pokud s nekym spolupracujete, >ze vam 'polezu do zeli' - jde mi vlastne obecne >o zajem agentur o reklamu i na jinych nez klasickych >mediich - tisk, radio, TV. Ja s nimi nechci >spolupracovat na webech, ale na jine, celkem >nove a originalni moznosti reklamy. Muzete psat >i na muj mejl kadlik@srv.cz, pokud to nechcete >psat do konference. Diky > > > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/--- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.83 / Virová báze: 44 - datum vydání: 23.9.1999
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST