> Zajimalo by mne zda pri reklamni kampani lze odhadnout kolikrat musim > zobrazit urcite osobe banner abych nabyl jakousi "jistotu" ze osloveny na > tento banner neklikne nikdy, protoze se zcela miji s jeho zajmy. Zde musime vychazet z parametru "bezne tiskove inserce". Zadny pruzkum odlisnosti tohoto parametru nebyl proveden a myslim si, ze je logicke - pokud banner shledne - ze bude hodnota stejna. Tedy kolem 6-ti shlednuti je vrchol efektivity, pak prudce klesa. > Take by mne zajimalo zda maji velke servery spocitano pri jakem poctu > zobrazeni se vyznamne spomali narust oslovenych - NetReach (tedy > nikoli osloveni - GRP) Zalezi to na frekvenci navstevnosti jednotlivych uzivatelu daneho serveru (jak casto server navstevuji). U kazdeho serveru (alespon Lin(x) ) dela interne, kolik % lidi prijde 1x za den, 1x za tyden atd... Podle teto zavislosti pak lze dojit k efektivni delce propagace pro dany server. > Posledni vec, ktera by mne zajimala, zda si u nas nektery server > nechal udelat nezavisly pruzkum sledovanosti tak aby se z nej dali > vycist skutecne cilove skupiny (a nikoliv jen odhadovane tim, ze je to > na internetu a ze se server zabyva tou a tou problematikou, pripadne > z nejakych dotazovacich formularu na serveru umistenych). Globalne toto zatim nikdo nedela. Kazdy server si tyto informace zpracovava sam (nebo nezpracovava), podle vlastni metodiky - tj.: Nejakym formularem, ktery si pro tento ucel navrhli. Mr.Lin(x) ma zpracovanu komplexne tuto problematiku a data zacneme poskytovat svym zadavatelum ve chvili, kdy poroste o tato data zajem. V dnesni dobe jste prvni "zadavatel", ktery se na toto pta. Smutne, ze ? > Pripadne zda tento pruzkum nejaka agentura nedelala sama pro potreby > reklamnich agentur obecne (neco jsem myslim zaslechl o aktivitach > Medianu) Median - nevim. Hlavne nevim, kde by bral komplexni data. My predavame nektera data spolecnosti Sofres Factum, ale jde spise o statisticke informace o internetu a ne o cilovych skupinach, tak jak je chapete Vy. S pratelskym pozdravem Martin Kuba Mr. Lin(x) Internetovy reklamni system http://Mr.Linx.cz Ctete, co se deje ve svete e-komerce na http://e-komerce.cz _____________________________________________ Clark NetProject, spol. s r.o. http://www.clark.cz Kounicova 67 602 00 Brno tel.: 05 / 421 740 90 fax: 05 / 421 740 67 > ************************************************** > Ivan > e-mail:ivan@mediateam.cz > ************************************************** > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST