RE: Statistiky

From: Martin (info@clark.cz)
Date: 21. 07. 1999, 11:41 CEST


> Zajimalo by mne zda pri reklamni kampani lze odhadnout kolikrat musim
> zobrazit urcite osobe banner abych nabyl jakousi "jistotu" ze osloveny na
> tento banner neklikne nikdy, protoze se zcela miji s jeho zajmy.

Zde musime vychazet z parametru "bezne tiskove inserce". Zadny pruzkum
odlisnosti tohoto parametru nebyl proveden a myslim si, ze je logicke -
pokud banner shledne - ze bude hodnota stejna. Tedy kolem 6-ti shlednuti je
vrchol efektivity, pak prudce klesa.

> Take by mne zajimalo zda maji velke servery spocitano pri jakem poctu
> zobrazeni se vyznamne spomali narust oslovenych - NetReach (tedy
> nikoli osloveni - GRP)

Zalezi to na frekvenci navstevnosti jednotlivych uzivatelu daneho serveru
(jak casto server navstevuji). U kazdeho serveru (alespon Lin(x) ) dela
interne, kolik % lidi prijde 1x za den, 1x za tyden atd... Podle teto
zavislosti pak lze dojit k efektivni delce propagace pro dany server.

> Posledni vec, ktera by mne zajimala, zda si u nas nektery server
> nechal udelat nezavisly pruzkum sledovanosti tak aby se z nej dali
> vycist skutecne cilove skupiny (a nikoliv jen odhadovane tim, ze je to
> na internetu a ze se server zabyva tou a tou problematikou, pripadne
> z nejakych dotazovacich formularu na serveru umistenych).

Globalne toto zatim nikdo nedela. Kazdy server si tyto informace zpracovava
sam (nebo nezpracovava), podle vlastni metodiky - tj.: Nejakym formularem,
ktery si pro tento ucel navrhli.

Mr.Lin(x) ma zpracovanu komplexne tuto problematiku a data zacneme
poskytovat svym zadavatelum ve chvili, kdy poroste o tato data zajem. V
dnesni dobe jste prvni "zadavatel", ktery se na toto pta. Smutne, ze ?

> Pripadne zda tento pruzkum nejaka agentura nedelala sama pro potreby
> reklamnich agentur obecne (neco jsem myslim zaslechl o aktivitach
> Medianu)

Median - nevim. Hlavne nevim, kde by bral komplexni data.
My predavame nektera data spolecnosti Sofres Factum, ale jde spise o
statisticke informace o internetu a ne o cilovych skupinach, tak jak je
chapete Vy.

S pratelskym pozdravem

Martin Kuba

Mr. Lin(x)
Internetovy reklamni system
http://Mr.Linx.cz

Ctete, co se deje ve svete e-komerce na http://e-komerce.cz
_____________________________________________
Clark NetProject, spol. s r.o.
http://www.clark.cz

Kounicova 67
602 00 Brno
tel.: 05 / 421 740 90
fax: 05 / 421 740 67

> **************************************************
>  Ivan
>  e-mail:ivan@mediateam.cz
> **************************************************
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST