Zajimalo by mne zda pri reklamni kampani lze odhadnout kolikrat musim zobrazit urcite osobe banner abych nabyl jakousi "jistotu" ze osloveny na tento banner neklikne nikdy, protoze se zcela miji s jeho zajmy. Take by mne zajimalo zda maji velke servery spocitano pri jakem poctu zobrazeni se vyznamne spomali narust oslovenych - NetReach (tedy nikoli osloveni - GRP) Posledni vec, ktera by mne zajimala, zda si u nas nektery server nechal udelat nezavisly pruzkum sledovanosti tak aby se z nej dali vycist skutecne cilove skupiny (a nikoliv jen odhadovane tim, ze je to na internetu a ze se server zabyva tou a tou problematikou, pripadne z nejakych dotazovacich formularu na serveru umistenych). Pripadne zda tento pruzkum nejaka agentura nedelala sama pro potreby reklamnich agentur obecne (neco jsem myslim zaslechl o aktivitach Medianu) ************************************************** Ivan e-mail:ivan@mediateam.cz **************************************************
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST