On 21 Jul 99, at 11:41, Martin wrote: > > Zajimalo by mne zda pri reklamni kampani lze odhadnout kolikrat musim > > zobrazit urcite osobe banner abych nabyl jakousi "jistotu" ze osloveny na > > tento banner neklikne nikdy, protoze se zcela miji s jeho zajmy. > > Zde musime vychazet z parametru "bezne tiskove inserce". Zadny pruzkum > odlisnosti tohoto parametru nebyl proveden a myslim si, ze je logicke - > pokud banner shledne - ze bude hodnota stejna. Tedy kolem 6-ti shlednuti je > vrchol efektivity, pak prudce klesa.) Sveho casu delala pruzkum v tomto smeru MIA a vysledek jejich doporuceni byl, ze je optimalni ukazat banner jednomu cloveku 2x az 3krat. Tim se dosahne optimalni cena na 1 kliknuvsiho - tedy pokud Vam jde jen o kliknuti, znamena to, ze je lepsi (lacinejsi) ukazat banner radeji nekomu novemu nez ukazat nekomu tyz banner po treti ci po ctvrte. Inzertni vyznam ovsem muze mit i samotne shlednuti reklamniho prouzku. Pro srovnani: "Klasicka reklama" predpoklada pro dosazeni ucinku vetsiho poctu shlednuti - treba i 15 - 20 z ruznych zdroju (TV/noviny/billboardy). Alexander Lichy > > > Take by mne zajimalo zda maji velke servery spocitano pri jakem poctu > > zobrazeni se vyznamne spomali narust oslovenych - NetReach (tedy > > nikoli osloveni - GRP) > > Zalezi to na frekvenci navstevnosti jednotlivych uzivatelu daneho serveru > (jak casto server navstevuji). U kazdeho serveru (alespon Lin(x) ) dela > interne, kolik % lidi prijde 1x za den, 1x za tyden atd... Podle teto > zavislosti pak lze dojit k efektivni delce propagace pro dany server. > > > Posledni vec, ktera by mne zajimala, zda si u nas nektery server > > nechal udelat nezavisly pruzkum sledovanosti tak aby se z nej dali > > vycist skutecne cilove skupiny (a nikoliv jen odhadovane tim, ze je to > > na internetu a ze se server zabyva tou a tou problematikou, pripadne > > z nejakych dotazovacich formularu na serveru umistenych). > > Globalne toto zatim nikdo nedela. Kazdy server si tyto informace zpracovava > sam (nebo nezpracovava), podle vlastni metodiky - tj.: Nejakym formularem, > ktery si pro tento ucel navrhli. > > Mr.Lin(x) ma zpracovanu komplexne tuto problematiku a data zacneme > poskytovat svym zadavatelum ve chvili, kdy poroste o tato data zajem. V > dnesni dobe jste prvni "zadavatel", ktery se na toto pta. Smutne, ze ? > > > Pripadne zda tento pruzkum nejaka agentura nedelala sama pro potreby > > reklamnich agentur obecne (neco jsem myslim zaslechl o aktivitach > > Medianu) > > Median - nevim. Hlavne nevim, kde by bral komplexni data. > My predavame nektera data spolecnosti Sofres Factum, ale jde spise o > statisticke informace o internetu a ne o cilovych skupinach, tak jak je > chapete Vy. > > S pratelskym pozdravem > > Martin Kuba > > Mr. Lin(x) > Internetovy reklamni system > http://Mr.Linx.cz > > Ctete, co se deje ve svete e-komerce na http://e-komerce.cz > _____________________________________________ > Clark NetProject, spol. s r.o. > http://www.clark.cz > > Kounicova 67 > 602 00 Brno > tel.: 05 / 421 740 90 > fax: 05 / 421 740 67 > > > ************************************************** > > Ivan > > e-mail:ivan@mediateam.cz > > ************************************************** > > > > > > ===================================================== ALMS -- www-prezentace a projekty, konzultacni sluzby Web: http://www.alms.cz E-mail: alms@alms.cz Tel./fax: 02/6171 0158 GSM: 0603/24 64 95 =====================================================
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST