RE: Statistiky

From: alms@alms.cz
Date: 21. 07. 1999, 16:22 CEST


On 21 Jul 99, at 11:41, Martin wrote:

> > Zajimalo by mne zda pri reklamni kampani lze odhadnout kolikrat musim
> > zobrazit urcite osobe banner abych nabyl jakousi "jistotu" ze osloveny na
> > tento banner neklikne nikdy, protoze se zcela miji s jeho zajmy.
> 
> Zde musime vychazet z parametru "bezne tiskove inserce". Zadny pruzkum
> odlisnosti tohoto parametru nebyl proveden a myslim si, ze je logicke -
> pokud banner shledne - ze bude hodnota stejna. Tedy kolem 6-ti shlednuti je
> vrchol efektivity, pak prudce klesa.)

Sveho casu delala pruzkum v tomto smeru MIA a vysledek jejich 
doporuceni byl, ze je optimalni ukazat banner jednomu cloveku 2x 
az 3krat. Tim se dosahne optimalni cena na 1 kliknuvsiho - tedy 
pokud Vam jde jen o kliknuti, znamena to, ze je lepsi (lacinejsi) 
ukazat banner radeji nekomu novemu nez ukazat nekomu tyz 
banner po treti ci po ctvrte.

Inzertni vyznam ovsem muze mit i samotne shlednuti reklamniho 
prouzku. Pro srovnani: "Klasicka reklama" predpoklada pro 
dosazeni ucinku vetsiho poctu shlednuti - treba i 15 - 20 z ruznych 
zdroju (TV/noviny/billboardy).

Alexander Lichy




> 
> > Take by mne zajimalo zda maji velke servery spocitano pri jakem poctu
> > zobrazeni se vyznamne spomali narust oslovenych - NetReach (tedy
> > nikoli osloveni - GRP)
> 
> Zalezi to na frekvenci navstevnosti jednotlivych uzivatelu daneho serveru
> (jak casto server navstevuji). U kazdeho serveru (alespon Lin(x) ) dela
> interne, kolik % lidi prijde 1x za den, 1x za tyden atd... Podle teto
> zavislosti pak lze dojit k efektivni delce propagace pro dany server.
> 
> > Posledni vec, ktera by mne zajimala, zda si u nas nektery server
> > nechal udelat nezavisly pruzkum sledovanosti tak aby se z nej dali
> > vycist skutecne cilove skupiny (a nikoliv jen odhadovane tim, ze je to
> > na internetu a ze se server zabyva tou a tou problematikou, pripadne
> > z nejakych dotazovacich formularu na serveru umistenych).
> 
> Globalne toto zatim nikdo nedela. Kazdy server si tyto informace zpracovava
> sam (nebo nezpracovava), podle vlastni metodiky - tj.: Nejakym formularem,
> ktery si pro tento ucel navrhli.
> 
> Mr.Lin(x) ma zpracovanu komplexne tuto problematiku a data zacneme
> poskytovat svym zadavatelum ve chvili, kdy poroste o tato data zajem. V
> dnesni dobe jste prvni "zadavatel", ktery se na toto pta. Smutne, ze ?
> 
> > Pripadne zda tento pruzkum nejaka agentura nedelala sama pro potreby
> > reklamnich agentur obecne (neco jsem myslim zaslechl o aktivitach
> > Medianu)
> 
> Median - nevim. Hlavne nevim, kde by bral komplexni data.
> My predavame nektera data spolecnosti Sofres Factum, ale jde spise o
> statisticke informace o internetu a ne o cilovych skupinach, tak jak je
> chapete Vy.
> 
> S pratelskym pozdravem
> 
> Martin Kuba
> 
> Mr. Lin(x)
> Internetovy reklamni system
> http://Mr.Linx.cz
> 
> Ctete, co se deje ve svete e-komerce na http://e-komerce.cz
> _____________________________________________
> Clark NetProject, spol. s r.o.
> http://www.clark.cz
> 
> Kounicova 67
> 602 00 Brno
> tel.: 05 / 421 740 90
> fax: 05 / 421 740 67
> 
> > **************************************************
> >  Ivan
> >  e-mail:ivan@mediateam.cz
> > **************************************************
> >
> >
> 
> 



=====================================================
ALMS -- www-prezentace a projekty, konzultacni sluzby
Web: http://www.alms.cz          E-mail: alms@alms.cz
Tel./fax: 02/6171 0158           GSM: 0603/24 64 95 
=====================================================



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST