> -----Original Message----- > From: Ivan - Mediateam [mailto:Ivan@mediateam.cz] > Sent: Wednesday, July 21, 1999 11:08 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Statistiky > > > Zajimalo by mne zda pri reklamni kampani lze odhadnout kolikrat musim > zobrazit urcite osobe banner abych nabyl jakousi "jistotu" ze > osloveny na > tento banner neklikne nikdy, protoze se zcela miji s jeho zajmy. > > Take by mne zajimalo zda maji velke servery spocitano pri jakem poctu > zobrazeni se vyznamne spomali narust oslovenych - NetReach (tedy > nikoli osloveni - GRP) My toto cislo odhadujeme na 8-10. Neumim si predstavit rozumny vyzkum, ktery by toto cislo stanovil dostatecne jasne. > > Posledni vec, ktera by mne zajimala, zda si u nas nektery server > nechal udelat nezavisly pruzkum sledovanosti tak aby se z nej dali > vycist skutecne cilove skupiny (a nikoliv jen odhadovane tim, ze je to > na internetu a ze se server zabyva tou a tou problematikou, pripadne > z nejakych dotazovacich formularu na serveru umistenych). > Pripadne zda tento pruzkum nejaka agentura nedelala sama pro potreby > reklamnich agentur obecne (neco jsem myslim zaslechl o aktivitach > Medianu) > Takovou statistiku provadime na serveru ATLAS.CZ jiz 18 mesicu, a to pomoci personalizace. pro vzorek vice nez 15 000 uzivatelu sledujeme pohlavi, vek, pusobnost (na urovni kraju), profesi, pro dalsich 280 000 uzivatelu pouze nekterou z techto polozek. Tyto udaje jsou (v souhrnech) verejne k dispozici a pro potrebu inzerentu. Pro zkvalitnovani sluzeb ATLAS.CZ sledujeme jeste dalsi skupinu udaju, ale tyto informace jsou interni. > ************************************************** > Ivan > e-mail:ivan@mediateam.cz > ************************************************** > > S pratelskym pozdravem Michal Blaha Technicky reditel blaha@sprinx.cz ATLAS.CZ, a.s. Vychozi 6, Praha 4 tel. +420 2-51014211 fax. +420 2 51014200
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST