Mohl by jste prosim nejak dokazat, ze je to co pisete pravda... Muj dotaz neni osobni utok na vas, ale pouze skutecne dotaz. --------------------------------------- Tomas Kouba mailto:tomas@neo.cz Porad ta pulminutova reklama v TV pred zpravami je za par set tisic, za tu cenu to oslovi tak siroke spektrum populace, ze stejna suma vydana na bannery nemuze mit tak siroky zaber. A jeste navic, kdyz jsme u toho IP, jedno zobrazeni (resp. bannercall) tam klienta muze prijit nekolikanasobne draz, nez klasicka imprese. Takze reklama na vlozky v TV, kde projede www.vlozky.cz je asi porad lepsi nez bannery (BTW - ta domena je jeste stale volna ;-) ). Libor Novacek, sefredaktor a jednatel spolecnosti ~~~~~~~~~~~~~~~~~~d@t@ktiv~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ======@ http://www.detektiv.cz @======== zpravodajsky a informacni server o vyhledavani na Internetu NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz Internet aplikace, prezentace a poradenstvi Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336 info@novacomp.cz info@detektiv.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST