Mohl by jste prosim nejak dokazat, ze je to co pisete pravda... Muj dotaz
neni osobni utok na vas, ale pouze skutecne dotaz.
---------------------------------------
Tomas Kouba
mailto:tomas@neo.cz
Porad ta pulminutova reklama v TV pred zpravami je za par set tisic, za tu
cenu to oslovi tak siroke spektrum populace, ze stejna suma vydana na
bannery nemuze mit tak siroky zaber. A jeste navic, kdyz jsme u toho IP,
jedno zobrazeni (resp. bannercall) tam klienta muze prijit nekolikanasobne
draz, nez klasicka imprese. Takze reklama na vlozky v TV, kde projede
www.vlozky.cz je asi porad lepsi nez bannery (BTW - ta domena je jeste
stale volna ;-) ).
Libor Novacek,
sefredaktor a jednatel spolecnosti
~~~~~~~~~~~~~~~~~~d@t@ktiv~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
======@ http://www.detektiv.cz @========
zpravodajsky a informacni server o vyhledavani na Internetu
NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
Internet aplikace, prezentace a poradenstvi
Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336
info@novacomp.cz info@detektiv.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST