Me se taky nektere kroky nezdaji a pusobi zmatene, ale sam si to rekl - jde o ty vztahy a kontakty. Nekdo muze byt super odbornik na Internet, ale bude se s timto neznamym odbornikem bavit clovek rozhodujici o penezich na reklamu v Coca-Cole? Tezko. A o tom to je. Tady je spousta odborniku na internetovou reklamu, ale nikdo nema ty kontakty. A ja se proste domnivam, ze lide, pres ktere jdou miliony do TV reklamy, nejsou zadni blbci a jsou schopni prodat i tu internetovou reklamu. Oni totiz ty firmy se v internetove reklame vyznaji jeste mene nez IP, takze se jim IMHO da prodat ledacos. A 'odbornik' se muze vztekat jak chce, ze to prodavaji blbe, pro me je podstatne, ze prodavaji, vic me nezajima. Problem je v tom, aby neprodali jenom jednou a pak, kdyz se treba ukaze (a netvrdim, ze se to ukazat musi a jinym se to stat nemuze), ze to nefungovalo jak si klient predstavoval, aby to opravdu nebyla posledni reklama toho klienta na inetu na dlouhou dobu... MIchal Matula BillBoard.cz team
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST