RE: Reklamni kampan

From: Michal Matula (micnet@idp.cz)
Date: 09. 04. 1999, 07:46 CEST


Me se taky nektere kroky nezdaji a pusobi zmatene, ale sam si to rekl - 
jde o ty vztahy a kontakty. Nekdo muze byt super odbornik na Internet, ale 
bude se s timto neznamym odbornikem bavit clovek rozhodujici o penezich na 
reklamu v Coca-Cole? Tezko. A o tom to je. Tady je spousta odborniku na 
internetovou reklamu, ale nikdo nema ty kontakty. A ja se proste domnivam, 
ze lide, pres ktere jdou miliony do TV reklamy, nejsou zadni blbci a jsou 
schopni prodat i tu internetovou reklamu. Oni totiz ty firmy se v 
internetove reklame vyznaji jeste mene nez IP, takze se jim IMHO da prodat 
ledacos. A 'odbornik' se muze vztekat jak chce, ze to prodavaji blbe, pro 
me je podstatne, ze prodavaji, vic me nezajima.


Problem je v tom, aby neprodali jenom jednou a pak, kdyz se treba ukaze (a netvrdim, ze se to ukazat musi a jinym se to stat nemuze), ze to nefungovalo jak si klient predstavoval, aby to opravdu nebyla posledni reklama toho klienta na inetu na dlouhou dobu...

MIchal Matula
BillBoard.cz team



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST