Ad vlastni zadavani reklamnich kampani. Nechapu proc bych mel kampan zadavat sam, kdyz to mohu za stejnou cenu (pri velkych objemech i levneji) poridit pres agenturu s minimem starosti. Navic nevim jestli jste (Martine Hosku) nekdy jednal s vlastniky mensich webu. Vetsinou ani nemaji potuchy jak se vlastne inzerce na webu provozuje a domluva s nima je nekdy takrka nadlidsky vykon. Navic kdyz chci jit na velke servery tak stejne nakonec skoncim u nejake agentury, ktera pro ne tento servis zajistuje. Ad IP. Zajimalo by mne jak je to u agentury IP s vlastnictvim webu. Prodava IP prostor i na webech vlastnenych MIA a Pegasem? A jeste jeden dotaz. Existuji nejaka data o inzerci na internetu srovnatelna napriklad s daty Mediaprojektu - tedy napr. predpokladana cena za tisic osloveni (CPT), uspesnost zasahu cilove skupiny (GRP, NetReach) apod.? Ivan Latecka
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST