Re: Reklamni kampan

From: Ivan Latečka (ivan@mediateam.cz)
Date: 08. 04. 1999, 17:00 CEST


Ad vlastni zadavani reklamnich kampani. Nechapu proc bych mel kampan zadavat
sam, kdyz to mohu za stejnou cenu (pri velkych objemech i levneji) poridit
pres agenturu s minimem starosti. Navic nevim jestli jste (Martine Hosku)
nekdy jednal s vlastniky mensich webu. Vetsinou ani nemaji potuchy jak se
vlastne inzerce na webu provozuje a domluva s nima je nekdy takrka nadlidsky
vykon. Navic kdyz chci jit na velke servery tak stejne nakonec skoncim u
nejake agentury, ktera pro ne tento servis zajistuje.

Ad IP. Zajimalo by mne jak je to u agentury IP s vlastnictvim webu. Prodava
IP prostor i na webech vlastnenych MIA a Pegasem?

A jeste jeden dotaz. Existuji nejaka data o inzerci na internetu srovnatelna
napriklad s daty Mediaprojektu - tedy napr. predpokladana cena za tisic
osloveni (CPT), uspesnost zasahu cilove skupiny (GRP, NetReach) apod.?

Ivan Latecka



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST