RE: Reklamni kampan

From: Martin (info@clark.cz)
Date: 08. 04. 1999, 19:55 CEST


Myslim, ze se trochu mylite. Jako zadavatel reklamy si nedokazi
predstavit, ze by se moje reklama objevila na strankach propagujici
napriklad skinheady.

Je videt jak system Lin(x)e pramalo znate.
Neni prece nic jednodussi, nez si pri definici kampane definovat cilove
skupiny.

Branite neco jako nejlepsi system a pritom nevite co se deje kolem.
Je to to same jako kdyz vyrustate ve vezeni a strasne se Vam libi Vas
bachar, protoze jste za cely zivot nic jineho nevidel.. Nicmene, kdyz
vyjdete ven - na slunce mezi lidi - zjistite, ze je mnohem vice krasneho a
prospesneho na svete.


> Nemam vubec nic proti sluzbe Mr.Linx a BB, ale pri vsi ucte, nejste
> odbornici na prodej reklamy a urcite na muj server nedostanete reklamu
> IBM, tak jako to udelalo IP.

K Vam ne, to mate pravdu, nejste cleny systemu Mr.Lin(x)


> At se vam to libi nebo ne, ten kdo ma kontakty na lidi, kteri utraceji
> miliony v TV, tak pro nej neni problem toho zakaznika 'stahnout' o milion
> navic a ten pustit na Internet.

Nekoho "stahnout" na internet se rozhodne podari vzdycky... i tomu
warezakovi z Geocities :-))

> A k te zistnosti -  Vy sem protlacujete Linx jen pro dobru pocit? Ja jsem
> doporucil neco, Vy neco jineho. OK. Nevim jak ostatni, ale ja vnimam Linx
> a BB jako vymenne systemy a ne jako agentury, ktere rozumy prodeji
> reklamy, mozna se pletu.

Pletete se.
Mr. Lin(x), je stejne plnohodnotna bannerova sit pro zadavatele jako
kterakoliv jina.
Rozjizdi se spoluprace se zadavateli stejnych formatu jako ma IP a v krate
dobe to pociti
na svych uctech i clenove systemu. Jsme ted proste na stejne startovni care
jako kdokoliv jiny.

Martin Kuba
Mr.Lin(x)

> 				S pozdravem Tomas Krause



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST