Myslim, ze se trochu mylite. Jako zadavatel reklamy si nedokazi predstavit, ze by se moje reklama objevila na strankach propagujici napriklad skinheady. Je videt jak system Lin(x)e pramalo znate. Neni prece nic jednodussi, nez si pri definici kampane definovat cilove skupiny. Branite neco jako nejlepsi system a pritom nevite co se deje kolem. Je to to same jako kdyz vyrustate ve vezeni a strasne se Vam libi Vas bachar, protoze jste za cely zivot nic jineho nevidel.. Nicmene, kdyz vyjdete ven - na slunce mezi lidi - zjistite, ze je mnohem vice krasneho a prospesneho na svete. > Nemam vubec nic proti sluzbe Mr.Linx a BB, ale pri vsi ucte, nejste > odbornici na prodej reklamy a urcite na muj server nedostanete reklamu > IBM, tak jako to udelalo IP. K Vam ne, to mate pravdu, nejste cleny systemu Mr.Lin(x) > At se vam to libi nebo ne, ten kdo ma kontakty na lidi, kteri utraceji > miliony v TV, tak pro nej neni problem toho zakaznika 'stahnout' o milion > navic a ten pustit na Internet. Nekoho "stahnout" na internet se rozhodne podari vzdycky... i tomu warezakovi z Geocities :-)) > A k te zistnosti - Vy sem protlacujete Linx jen pro dobru pocit? Ja jsem > doporucil neco, Vy neco jineho. OK. Nevim jak ostatni, ale ja vnimam Linx > a BB jako vymenne systemy a ne jako agentury, ktere rozumy prodeji > reklamy, mozna se pletu. Pletete se. Mr. Lin(x), je stejne plnohodnotna bannerova sit pro zadavatele jako kterakoliv jina. Rozjizdi se spoluprace se zadavateli stejnych formatu jako ma IP a v krate dobe to pociti na svych uctech i clenove systemu. Jsme ted proste na stejne startovni care jako kdokoliv jiny. Martin Kuba Mr.Lin(x) > S pozdravem Tomas Krause
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST