RE: Reklamni kampan

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 08. 04. 1999, 19:09 CEST


Dne 8. 4. 1999 Martin napsal:

> z Vasich reakci vidim, ze musim trosku vysvetlit zakladni reklamni axiomy a
> posleze i zasvetit do taju "Jak to chodi v reklame na Siti"

Dekuji :)

> > 1) ale na jakych 1000 serveru? Koho zajima reklama na studentske strance
> > na Geocities?
> 
> K tomu Geocities: To, kde je reklama umistena neni vubec podstatne. Prave
> zde je treba zasadni rozdil od televize. Na internetu neexistuje PRIME TIME
> (nejsledovanejsi cas) kde jsou nejvyssi ceny. Na internetu kazda impresse
> znamena jedno nacteni banneru - jedno mozne shlednuti reklamy - a kde se to
> konkretne stalo (zda na Seznamu nebo MujWebu) je PRECE zcela jedno.

Aha, takze reklama na Seznamu je uplne totozna s reklamou na Geocities kde 
si studentik placne vas banner mezi deset dalsich?? Co je to za blbost? 
Proc tedy stoji reklama na Psu 500,- ajinde 200,-? Oni totiz existuji i 
PRIME SERVERY a jak rekl AHAc - nevyhodil bych 100.000 za reklamu na 
Linxu.

Nemam vubec nic proti sluzbe Mr.Linx a BB, ale pri vsi ucte, nejste 
odbornici na prodej reklamy a urcite na muj server nedostanete reklamu 
IBM, tak jako to udelalo IP.
 
> > 2) nevim o tom, ze by v BB nebo v Linxu pracovali lide se zkusenostmi s
> > prodejem reklamy v jinych mediich za stamiliony rocne.
> 
> Ja bych nesrovnaval web s ostatnimi medii. Myslim si, ze klidne muze platit
> ze ten, kdo ziskal Ceskou televizi nemusi delat dobre internetovou reklamu,
> coz se bohuzel potvrzuje, protoze prebirat prvky z jinych druhu propagace na
> web nejde. Viz pripad s BannerCalls.
> 
> Jestli tedy Vas vedly protocene miliony spolecnosti IP v Ceske televizi k
> tomu, aby jste se rozhodl jim dat svuj web s nadsenim, ze od pristiho tydne
> Vam tam pojede reklama Unilevelu na vlozky (asi ne ze ?), pak je to stejne
> jako kdyz Vam bude instalater hlidat deti.

At se vam to libi nebo ne, ten kdo ma kontakty na lidi, kteri utraceji 
miliony v TV, tak pro nej neni problem toho zakaznika 'stahnout' o milion 
navic a ten pustit na Internet. 
Reklamu na vlozky jsme zatim nemeli, ale IBM ano. A ja to, zda to byl nebo 
nebyl dobry tah, vidim na bankovnim vypisu, takze co se budeme hadat...
 
> > Ja jsem zastancem IP z nekolika duvodu, ale predne jako PROVOZOVATEL
> > serveru, NE ZADAVATEL reklamy.
> 
> Tak prece nemuzete radit nekomu, kdo chce investovat do reklamy, ne ? To je
> zacatek nasi diskuse, doporucoval jste IP zadavateli a ne spravci serveru.
> 
> > My jsme proste reklamni prostor prodali IP a o reklamu se nestaram, je
> > samozrejme, ze je i v mem zajmu IP doporucovat, protoze mnou doporuceny
> > klient se muze objevit i na mem serveru.
> 
> Jeste, ze svoji zjistnost ve svych doporucenich netajite. Ale o spravnosti
> vyberu to svedci minimalne, ze ?

Ja jsem jasne rek, ze tim nechci rozpoutat diskuzi - IP jsou borci 
(blbci). Proste jsem konstatoval, ze maji know-how, financni zazemi o 
kterem se vam (nam) ani nesni a docela slusne portfolio serveru. Kdyz tam 
zavolate a reknete mam 100 tisich, navrhnete mi optimalni kampan na 
Internetu, tak Vam ji navrhnou. Jestli ji vezmete nebo ne je ciste vase 
vec. Nic vic, nic min.


A k te zistnosti -  Vy sem protlacujete Linx jen pro dobru pocit? Ja jsem 
doporucil neco, Vy neco jineho. OK. Nevim jak ostatni, ale ja vnimam Linx 
a BB jako vymenne systemy a ne jako agentury, ktere rozumy prodeji 
reklamy, mozna se pletu.

				S pozdravem Tomas Krause

----------------------------------/\------------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /  \  /\       http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725                 /  \/    \/  \           http://www.woko.cz/
http://www.4web.cz/        /    \    /    \   CTETE: http://www.root.cz/
------------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST