Dne 8. 4. 1999 Martin napsal: > z Vasich reakci vidim, ze musim trosku vysvetlit zakladni reklamni axiomy a > posleze i zasvetit do taju "Jak to chodi v reklame na Siti" Dekuji :) > > 1) ale na jakych 1000 serveru? Koho zajima reklama na studentske strance > > na Geocities? > > K tomu Geocities: To, kde je reklama umistena neni vubec podstatne. Prave > zde je treba zasadni rozdil od televize. Na internetu neexistuje PRIME TIME > (nejsledovanejsi cas) kde jsou nejvyssi ceny. Na internetu kazda impresse > znamena jedno nacteni banneru - jedno mozne shlednuti reklamy - a kde se to > konkretne stalo (zda na Seznamu nebo MujWebu) je PRECE zcela jedno. Aha, takze reklama na Seznamu je uplne totozna s reklamou na Geocities kde si studentik placne vas banner mezi deset dalsich?? Co je to za blbost? Proc tedy stoji reklama na Psu 500,- ajinde 200,-? Oni totiz existuji i PRIME SERVERY a jak rekl AHAc - nevyhodil bych 100.000 za reklamu na Linxu. Nemam vubec nic proti sluzbe Mr.Linx a BB, ale pri vsi ucte, nejste odbornici na prodej reklamy a urcite na muj server nedostanete reklamu IBM, tak jako to udelalo IP. > > 2) nevim o tom, ze by v BB nebo v Linxu pracovali lide se zkusenostmi s > > prodejem reklamy v jinych mediich za stamiliony rocne. > > Ja bych nesrovnaval web s ostatnimi medii. Myslim si, ze klidne muze platit > ze ten, kdo ziskal Ceskou televizi nemusi delat dobre internetovou reklamu, > coz se bohuzel potvrzuje, protoze prebirat prvky z jinych druhu propagace na > web nejde. Viz pripad s BannerCalls. > > Jestli tedy Vas vedly protocene miliony spolecnosti IP v Ceske televizi k > tomu, aby jste se rozhodl jim dat svuj web s nadsenim, ze od pristiho tydne > Vam tam pojede reklama Unilevelu na vlozky (asi ne ze ?), pak je to stejne > jako kdyz Vam bude instalater hlidat deti. At se vam to libi nebo ne, ten kdo ma kontakty na lidi, kteri utraceji miliony v TV, tak pro nej neni problem toho zakaznika 'stahnout' o milion navic a ten pustit na Internet. Reklamu na vlozky jsme zatim nemeli, ale IBM ano. A ja to, zda to byl nebo nebyl dobry tah, vidim na bankovnim vypisu, takze co se budeme hadat... > > Ja jsem zastancem IP z nekolika duvodu, ale predne jako PROVOZOVATEL > > serveru, NE ZADAVATEL reklamy. > > Tak prece nemuzete radit nekomu, kdo chce investovat do reklamy, ne ? To je > zacatek nasi diskuse, doporucoval jste IP zadavateli a ne spravci serveru. > > > My jsme proste reklamni prostor prodali IP a o reklamu se nestaram, je > > samozrejme, ze je i v mem zajmu IP doporucovat, protoze mnou doporuceny > > klient se muze objevit i na mem serveru. > > Jeste, ze svoji zjistnost ve svych doporucenich netajite. Ale o spravnosti > vyberu to svedci minimalne, ze ? Ja jsem jasne rek, ze tim nechci rozpoutat diskuzi - IP jsou borci (blbci). Proste jsem konstatoval, ze maji know-how, financni zazemi o kterem se vam (nam) ani nesni a docela slusne portfolio serveru. Kdyz tam zavolate a reknete mam 100 tisich, navrhnete mi optimalni kampan na Internetu, tak Vam ji navrhnou. Jestli ji vezmete nebo ne je ciste vase vec. Nic vic, nic min. A k te zistnosti - Vy sem protlacujete Linx jen pro dobru pocit? Ja jsem doporucil neco, Vy neco jineho. OK. Nevim jak ostatni, ale ja vnimam Linx a BB jako vymenne systemy a ne jako agentury, ktere rozumy prodeji reklamy, mozna se pletu. S pozdravem Tomas Krause ----------------------------------/\------------------------------------ Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \/ \/ \ http://www.woko.cz/ http://www.4web.cz/ / \ / \ CTETE: http://www.root.cz/ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST