RE: Reklamni kampan

From: Adam Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 08. 04. 1999, 19:18 CEST


On Thu, 8 Apr 1999, Martin wrote:

> K tomu Geocities: To, kde je reklama umistena neni vubec podstatne. Prave
> zde je treba zasadni rozdil od televize. Na internetu neexistuje PRIME TIME
> (nejsledovanejsi cas) kde jsou nejvyssi ceny. Na internetu kazda impresse
> znamena jedno nacteni banneru - jedno mozne shlednuti reklamy - a kde se to
> konkretne stalo (zda na Seznamu nebo MujWebu) je PRECE zcela jedno.

Myslim, ze se trochu mylite. Jako zadavatel reklamy si nedokazi
predstavit, ze by se moje reklama objevila na strankach propagujici
napriklad skinheady. 

Zaroven si dovolim nesouhlasit s faktem, ze je jedno, kde je reklama
zobrazena. Samozrejme ano, platim za imprese a v tom pripade dostavam
stale stejne zbozi. Jenze k cemu mi ve vetsine pripadu bude reklama mimo
jine na seznamech free sluzeb nebo warez-links, kdyz tam chodi lide, kteri
jsou ochotni cele hodiny probirat web, jen aby nemuseli zaplatit.

A je tu jeste jedno kriterium - banner na Seznamu ma rozumnou ucinnost
mesic, na Neviditelnem psu tri dny... Podobne rozvrstvene jsou vsechny
stranky a servery.
		
                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST