On Thu, 8 Apr 1999, Martin wrote: > K tomu Geocities: To, kde je reklama umistena neni vubec podstatne. Prave > zde je treba zasadni rozdil od televize. Na internetu neexistuje PRIME TIME > (nejsledovanejsi cas) kde jsou nejvyssi ceny. Na internetu kazda impresse > znamena jedno nacteni banneru - jedno mozne shlednuti reklamy - a kde se to > konkretne stalo (zda na Seznamu nebo MujWebu) je PRECE zcela jedno. Myslim, ze se trochu mylite. Jako zadavatel reklamy si nedokazi predstavit, ze by se moje reklama objevila na strankach propagujici napriklad skinheady. Zaroven si dovolim nesouhlasit s faktem, ze je jedno, kde je reklama zobrazena. Samozrejme ano, platim za imprese a v tom pripade dostavam stale stejne zbozi. Jenze k cemu mi ve vetsine pripadu bude reklama mimo jine na seznamech free sluzeb nebo warez-links, kdyz tam chodi lide, kteri jsou ochotni cele hodiny probirat web, jen aby nemuseli zaplatit. A je tu jeste jedno kriterium - banner na Seznamu ma rozumnou ucinnost mesic, na Neviditelnem psu tri dny... Podobne rozvrstvene jsou vsechny stranky a servery. Adam Hauner --=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST