Re: imprese versus cas

From: Ludek ZITA (lzita@support.cz)
Date: 10. 03. 1999, 14:12 CET


>On Wed, 10 Mar 1999, Ludek ZITA wrote:
>
>> Znovu opakuji jakkoliv se to pritomnym poskytovatelum reklamy nebude
libit,
>> ze prechodem na imprese doslo defacto ke zdrazeni reklamy na webu. A to
>> proto, ze za stejne penize muj banner uvidi sice presny ale ve valne
vetsine
>> mensi pocet lidi nez kdyz se reklama kupovala na cas.
>
>Znovu opakuji, ze z prave z techto duvodu, ktere uvadite, bude problem
>podobnou reklamu sehnat. Zvyseni ceny reklamy odpovida zlepseni slozeni
>cilove skupiny a vsem trendum, navic se jedna o cenu trzni - je takova, za
>kterou to nekdo koupi.
>                                                Adam Hauner


Bodejz by ji nebylo tezke sehnat, kdyz jakmile s tim velke servery zacly
kazdy se toho chytil aby vice utrzil. No nic proti tomu nemam. Mate
naprostou pravdu, ze je to trh. Jen si dovolim male stouchnuti. Vsichni
spolecne nadavame na demagogicke vysvetlovani Telecomu, ze musi zdrazit
protoze ... blablabla, ze tarif99 je vyhodnejsi atd. Pokud se ovsem zacne
jednat o nasi kapsu tak k tomu holt radi sklouzneme vsichni.
Vysvetlete mi totiz prosim proc je po zavedeni prodeje reklamy po impresich
cituji "zlepsene slozeni cilove skupiny". To bych rad vedel. (Jeste take
nemam rad ve vysvetlovani slovo trendy) A nebo budte chlap a narovinu
priznejte, ze je to proste z logiky veci a pocitani holt drazsi, ze to
vsichni prijali za sve a radeji prodavaji imrese, protoze jak jste sam psal
na jinem miste je to pro vas jednodussi a jeste vic vydelate. Ja proti tomu
nebojuji, ja tohle na rozdil od Telcomu povazuji za normalni, protoze to
skutecne byl trh a ne nejaka uzka skupina lidi ze sve vlastni vule a z
monopolniho postaveni na trhu. Ja ted vidim levnejsi a ucinnejsi reklamu
mimo web respektive na uplne ale spise mimo bannery.

Ludek ZITA



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST