>On Wed, 10 Mar 1999, Ludek ZITA wrote: > >> Znovu opakuji jakkoliv se to pritomnym poskytovatelum reklamy nebude libit, >> ze prechodem na imprese doslo defacto ke zdrazeni reklamy na webu. A to >> proto, ze za stejne penize muj banner uvidi sice presny ale ve valne vetsine >> mensi pocet lidi nez kdyz se reklama kupovala na cas. > >Znovu opakuji, ze z prave z techto duvodu, ktere uvadite, bude problem >podobnou reklamu sehnat. Zvyseni ceny reklamy odpovida zlepseni slozeni >cilove skupiny a vsem trendum, navic se jedna o cenu trzni - je takova, za >kterou to nekdo koupi. > Adam Hauner Bodejz by ji nebylo tezke sehnat, kdyz jakmile s tim velke servery zacly kazdy se toho chytil aby vice utrzil. No nic proti tomu nemam. Mate naprostou pravdu, ze je to trh. Jen si dovolim male stouchnuti. Vsichni spolecne nadavame na demagogicke vysvetlovani Telecomu, ze musi zdrazit protoze ... blablabla, ze tarif99 je vyhodnejsi atd. Pokud se ovsem zacne jednat o nasi kapsu tak k tomu holt radi sklouzneme vsichni. Vysvetlete mi totiz prosim proc je po zavedeni prodeje reklamy po impresich cituji "zlepsene slozeni cilove skupiny". To bych rad vedel. (Jeste take nemam rad ve vysvetlovani slovo trendy) A nebo budte chlap a narovinu priznejte, ze je to proste z logiky veci a pocitani holt drazsi, ze to vsichni prijali za sve a radeji prodavaji imrese, protoze jak jste sam psal na jinem miste je to pro vas jednodussi a jeste vic vydelate. Ja proti tomu nebojuji, ja tohle na rozdil od Telcomu povazuji za normalni, protoze to skutecne byl trh a ne nejaka uzka skupina lidi ze sve vlastni vule a z monopolniho postaveni na trhu. Ja ted vidim levnejsi a ucinnejsi reklamu mimo web respektive na uplne ale spise mimo bannery. Ludek ZITA
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST