On Wed, 10 Mar 1999, Ludek ZITA wrote: > Bodejz by ji nebylo tezke sehnat, kdyz jakmile s tim velke servery zacly > kazdy se toho chytil aby vice utrzil. No nic proti tomu nemam. Mate > naprostou pravdu, ze je to trh. Jen si dovolim male stouchnuti. Vsichni > spolecne nadavame na demagogicke vysvetlovani Telecomu, ze musi zdrazit > protoze ... blablabla, ze tarif99 je vyhodnejsi atd. Pokud se ovsem zacne > jednat o nasi kapsu tak k tomu holt radi sklouzneme vsichni. > Vysvetlete mi totiz prosim proc je po zavedeni prodeje reklamy po impresich > cituji "zlepsene slozeni cilove skupiny". To bych rad vedel. (Jeste take *** Cilova skupina internetove reklamy jsou uzivatele Internetu. Kdyz Seznam jako jeden z prvnich zacal reklamu prodavat, psal se myslim rok 95. Vetsinu uzivatelu ceskeho Internetu tvorila neprilis majetna cilova skupina - tj. studenti a popr. profesori. Od te doby uplynulo nekolik let a cena se mezitim vysplhala (pokud se nepletu) z cca 75Kc na 250-450Kc za tisic shlednuti. > nemam rad ve vysvetlovani slovo trendy) A nebo budte chlap a narovinu > priznejte, ze je to proste z logiky veci a pocitani holt drazsi, ze to > vsichni prijali za sve a radeji prodavaji imrese, protoze jak jste sam psal > na jinem miste je to pro vas jednodussi a jeste vic vydelate. Ja proti tomu *** =) Nejsem ziv z reklamy, tj. jsem skoro nestranny =) Adam Hauner --=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST