Re: imprese versus cas

From: Adam Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 10. 03. 1999, 19:11 CET


On Wed, 10 Mar 1999, Ludek ZITA wrote:

> Bodejz by ji nebylo tezke sehnat, kdyz jakmile s tim velke servery zacly
> kazdy se toho chytil aby vice utrzil. No nic proti tomu nemam. Mate
> naprostou pravdu, ze je to trh. Jen si dovolim male stouchnuti. Vsichni
> spolecne nadavame na demagogicke vysvetlovani Telecomu, ze musi zdrazit
> protoze ... blablabla, ze tarif99 je vyhodnejsi atd. Pokud se ovsem zacne
> jednat o nasi kapsu tak k tomu holt radi sklouzneme vsichni.
> Vysvetlete mi totiz prosim proc je po zavedeni prodeje reklamy po impresich
> cituji "zlepsene slozeni cilove skupiny". To bych rad vedel. (Jeste take

*** Cilova skupina internetove reklamy jsou uzivatele Internetu. Kdyz
Seznam jako jeden z prvnich zacal reklamu prodavat, psal se myslim rok 95.
Vetsinu uzivatelu ceskeho Internetu tvorila neprilis majetna cilova
skupina - tj. studenti a popr. profesori. Od te doby uplynulo nekolik let
a cena se mezitim vysplhala (pokud se nepletu) z cca 75Kc na 250-450Kc za
tisic shlednuti.

> nemam rad ve vysvetlovani slovo trendy) A nebo budte chlap a narovinu
> priznejte, ze je to proste z logiky veci a pocitani holt drazsi, ze to
> vsichni prijali za sve a radeji prodavaji imrese, protoze jak jste sam psal
> na jinem miste je to pro vas jednodussi a jeste vic vydelate. Ja proti tomu

*** =) Nejsem ziv z reklamy, tj. jsem skoro nestranny =)

                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST