Re: imprese versus cas

From: Ludek ZITA (lzita@support.cz)
Date: 09. 03. 1999, 15:48 CET


S tim souhlasim.
I ja pri propagaci spise dam na casove obdobi nez na hity.
Ono totiz jde take o to jak s vyclenenymi penezi na reklamu hospodarit v
case a zajistit spise "plynulou" nez "narazovou" navstevnost. Jinak dle mych
zkusenosti vyjde jedno shlednuti pri casovem pronajmu cca o 20-30% levneji
nez pri zakoupeni impresi.


Ludek ZITA

-----Původní zpráva-----
Od: Josef Slezak <JosefS@eiite.cz>
Komu: 'reklama@nawebu.cz' <reklama@nawebu.cz>
Datum: 9. března 1999 14:45
Předmět: imprese versus cas


>Jeden zajimavy poznatek:
>
>Je hodne firem, spise bych upresnil podnikatelu a zivnostniku, kteri
>kdyz si objednaji reklamu na Inetu, tak ji chteji na urcite casove
>obdobi. Davaji prednost ve smlouve udedene dobe, po kterou se jejich
>reklama bude zobrazovoat pred poctem zobrazeni.
>Jedna se asi o 85% malych podnikatelu.
>
>Josef Slezak



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST