S tim souhlasim. I ja pri propagaci spise dam na casove obdobi nez na hity. Ono totiz jde take o to jak s vyclenenymi penezi na reklamu hospodarit v case a zajistit spise "plynulou" nez "narazovou" navstevnost. Jinak dle mych zkusenosti vyjde jedno shlednuti pri casovem pronajmu cca o 20-30% levneji nez pri zakoupeni impresi. Ludek ZITA -----Původní zpráva----- Od: Josef Slezak <JosefS@eiite.cz> Komu: 'reklama@nawebu.cz' <reklama@nawebu.cz> Datum: 9. března 1999 14:45 Předmět: imprese versus cas >Jeden zajimavy poznatek: > >Je hodne firem, spise bych upresnil podnikatelu a zivnostniku, kteri >kdyz si objednaji reklamu na Inetu, tak ji chteji na urcite casove >obdobi. Davaji prednost ve smlouve udedene dobe, po kterou se jejich >reklama bude zobrazovoat pred poctem zobrazeni. >Jedna se asi o 85% malych podnikatelu. > >Josef Slezak
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST