On Tue, 8 Sep 1998, ALMS wrote:
> Z pocatku teto konference zaznely i hlasy, ze by se i bannery, na ktere
> nikdo neklikne, nemely povazovat za ztracene. Na webu se prakticky
> inzeruje jen kvuli tomu, aby se klikalo, jinde kvuli dlouhodobe zmene
> spotrebitelskeho chovani. Proto asi nejde jednoduse argumentovat, ze
> imprese je na webu lacinejsi, nez nez v televizi - je treba prokazat
> srovnatelnou koncovku (koupe zbozi, zmena spotrebitelske poptavky). Ze
> televize nebo noviny mohou mit nulove CTR (nikdo netelefonuje apod.) a
> presto je efektivni (lide kupuji).
Obavam se, ze opravdu znate jen jeden tip reklamy, je take reklama
propagujici image firmy, jeji jmeno, nikoliv konkretni produkt. A
netvrdte, ze takova reklama na inetu neni - je a i na ceskem. Vzpomente si
na pul melounek (ci vice), co utratila jedna firma (Silverstream) za
reklamu na ceskem webu. Slo ciste o zavedeni firmy do podvedomi. Za dalsi
klidne budu jmenovat PEPSI, Sazku.
A jedna prakticka ukazka, ze takova reklama ma smysl: firma SEDIN dlouho
vymyvala mozky znacne rozsahlou reklamou na razitka po inetu. Dlouho po
skonceni kampane jsem potreboval razitko - naklepal jsem adresu a bylo to.
Adam Hauner
----------------------------------------------------------------------------
Adam Hauner (AHA)
aha@pinknet.cz Projekt PinkNet
+420 603 471460 ICQ: 3443338 projekt@pinknet.cz
http://www.postcard.cz/
------------------------------------------=[ pinknet on every screen ]=-----
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST