On Tue, 8 Sep 1998, ALMS wrote: > Z pocatku teto konference zaznely i hlasy, ze by se i bannery, na ktere > nikdo neklikne, nemely povazovat za ztracene. Na webu se prakticky > inzeruje jen kvuli tomu, aby se klikalo, jinde kvuli dlouhodobe zmene > spotrebitelskeho chovani. Proto asi nejde jednoduse argumentovat, ze > imprese je na webu lacinejsi, nez nez v televizi - je treba prokazat > srovnatelnou koncovku (koupe zbozi, zmena spotrebitelske poptavky). Ze > televize nebo noviny mohou mit nulove CTR (nikdo netelefonuje apod.) a > presto je efektivni (lide kupuji). Obavam se, ze opravdu znate jen jeden tip reklamy, je take reklama propagujici image firmy, jeji jmeno, nikoliv konkretni produkt. A netvrdte, ze takova reklama na inetu neni - je a i na ceskem. Vzpomente si na pul melounek (ci vice), co utratila jedna firma (Silverstream) za reklamu na ceskem webu. Slo ciste o zavedeni firmy do podvedomi. Za dalsi klidne budu jmenovat PEPSI, Sazku. A jedna prakticka ukazka, ze takova reklama ma smysl: firma SEDIN dlouho vymyvala mozky znacne rozsahlou reklamou na razitka po inetu. Dlouho po skonceni kampane jsem potreboval razitko - naklepal jsem adresu a bylo to. Adam Hauner ---------------------------------------------------------------------------- Adam Hauner (AHA) aha@pinknet.cz Projekt PinkNet +420 603 471460 ICQ: 3443338 projekt@pinknet.cz http://www.postcard.cz/ ------------------------------------------=[ pinknet on every screen ]=-----
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST