Re: RE(3): Tema

From: Adam AHA Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 09. 09. 1998, 01:02 CEST


On Tue, 8 Sep 1998, ALMS  wrote:

> Z pocatku teto konference zaznely i hlasy, ze by se i bannery, na ktere
> nikdo neklikne, nemely povazovat za ztracene. Na webu se prakticky
> inzeruje jen kvuli tomu, aby se klikalo, jinde kvuli dlouhodobe zmene
> spotrebitelskeho chovani. Proto asi nejde jednoduse argumentovat, ze
> imprese je na webu lacinejsi, nez nez v televizi - je treba prokazat
> srovnatelnou koncovku (koupe zbozi, zmena spotrebitelske poptavky). Ze
> televize nebo noviny mohou mit nulove CTR (nikdo netelefonuje apod.) a
> presto je efektivni (lide kupuji). 

Obavam se, ze opravdu znate jen jeden tip reklamy, je take reklama
propagujici image firmy, jeji jmeno, nikoliv konkretni produkt. A
netvrdte, ze takova reklama na inetu neni - je a i na ceskem. Vzpomente si
na pul melounek (ci vice), co utratila jedna firma (Silverstream) za
reklamu na ceskem webu.  Slo ciste o zavedeni firmy do podvedomi. Za dalsi
klidne budu jmenovat PEPSI, Sazku. 

A jedna prakticka ukazka, ze takova reklama ma smysl: firma SEDIN dlouho
vymyvala mozky znacne rozsahlou reklamou na razitka po inetu. Dlouho po
skonceni kampane jsem potreboval razitko - naklepal jsem adresu a bylo to.

                                        Adam Hauner

----------------------------------------------------------------------------
Adam Hauner (AHA)
aha@pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt@pinknet.cz
http://www.postcard.cz/
------------------------------------------=[ pinknet on every screen ]=-----



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST