Milan Dubec \"FreeMan\" wrote:apropo... to iste sa da povedat aj o cistom bannery... > > > > Otazka do plena: co je dolezitejsie... mat vela kliknuti, alebo vela stalych > navstevnikov? Ani jedno - ziskat obchod. Kdyz budete nabizet bannerem treba luxusni limuzinu nebo letadlo, je vam skoro k nicemu, ze klikne 10000 lidi, kdyz stejne na to vetsinou nemaji. Coz samozrejme souvisi s tou cilenosti. Myslim, ze zatim na ceskem Internetu zatim neni misto, kam by chodili ti vylozene bohati (jen oni) a kde by se daly takove bannery umistovat (byt i za drazsi CPT) Je treba to vnimat celkove = imprese - kliknuti - navsevnik - kupec Nejlepsi je tedy sledovat pomer kupec/imprese - pokud nenabizime free sluzbu :-) resp. vydelek_z_kupce/cena_impresi_vedoucich_ke_koupi Libor Novacek _____________________________________________________ http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz Internet aplikace, prezentace a poradenstvi Multimedialni aplikace & TouchScreens Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST