Re: Priklady banneru

From: Libor Novacek (libor.novacek@mail.novacomp.cz)
Date: 31. 08. 1998, 16:01 CEST


Milan Dubec \"FreeMan\" wrote:apropo... to iste sa da povedat aj o cistom
bannery...

>
>
>
> Otazka do plena: co je dolezitejsie... mat vela kliknuti, alebo vela stalych
> navstevnikov?

Ani jedno - ziskat obchod. Kdyz budete nabizet bannerem treba
luxusni limuzinu nebo letadlo, je vam skoro k nicemu, ze klikne 10000
lidi, kdyz stejne na to vetsinou nemaji. Coz samozrejme souvisi s tou
cilenosti.

Myslim, ze zatim na ceskem Internetu zatim neni misto, kam by
chodili ti vylozene bohati (jen oni) a kde by se daly takove bannery
umistovat (byt i za drazsi CPT)

Je treba to vnimat celkove = imprese - kliknuti - navsevnik - kupec

Nejlepsi je tedy sledovat pomer kupec/imprese - pokud nenabizime
free sluzbu :-) resp. vydelek_z_kupce/cena_impresi_vedoucich_ke_koupi


Libor Novacek
_____________________________________________________
http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma
 NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
 Internet aplikace, prezentace a poradenstvi
     Multimedialni aplikace & TouchScreens
       Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
    tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST