Re: Priklady banneru

From: Michal Matula (micnet@idp.cz)
Date: 31. 08. 1998, 15:12 CEST


<snip>
 Ked sa pozriete
>napriklad na billboard, na banner, ktory ma najvacsiu uspesnost... jedna sa
>o banner, na ktorom je Pamela Anderson, cez ktoru blika text censored pri
>nej dlhy text, kde sa na konci dozviete, ze sa jedna o domacu stranku
>programu pre uctovnictvo ci co clovek tam sice pride, no to co ocakava
(nahu
>Pamelu) tam nenajde a tak to prakticky okamzite zavrie a s najvacsou
>pravdepodobnostou je realny uspech tohto banneru menej ako 0.1% pretoze
>zvacsa oslovi nespravnu skupinu ludi.

No, tady bych uplne nesouhlasil. Je jasne, ze tahne Pamela, ale z toho, co
je tam napsane je zrejme, ze jde o software na knihu jizd, takze si myslim
ze tech 0.1% je malo. Ale asi by to chtelo zeptat se primo Arxonu...


 Podla mojho nazoru, je o vela lepsi
>banner, kde sa clovek jasne a zrozumitelne dozvie o co sa jedna a potom tam
>ide lebo to chce vidiet. Pravdaze banner musi aj oslovit, no hlavne je
>oslovit toho spravneho, ktory sa na tu stranku vrati, pripadne si objedna
>nejaky tovar... Preto vy mozete mat uspesnost banneru kde bude blikat cez
>Pamelu censored a banner bude mat klikatelnost 15%, ale kazdy sa na to
vy...
>lebo caka nieco uplne ine. Takato reklama je podla mna neucinna...

Je to lepsi, pokud Vasim cilem je ziskat opravdu jen ty, kteri v dany
okamzik  hledaji to co nabizite. Musi to ale byt neco takoveho, co ostatni
opravdu hledaji. Pokud nabizite neco, co ostatni muze zaujmout, ale bezne po
tom nepatraji, tak je asi ucinejsi "natahat" na sve stranky maximum lidi a
verit, ze nektere svou nabidkou zaujmu.



>Otazka do plena: co je dolezitejsie... mat vela kliknuti, alebo vela
stalych
>navstevnikov?
>


Myslim, ze jsou to dve rozdilne veci. To, jestli se clovek na Vase stranky
vrati IMHO nezavisi na tom, jaky banner ho na stranky pritahl, ale na obsahu
stranek...
A jak jsem jiz popsal vyse, kazda strategie se hodi k necemu jinemu...

Michal Matula
BillBoard.cz team
http://www.billboard.cz
info@billboard.cz
BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST