>Mel bych tu jine "eticko-pravnicke" tema pro tvurce reklamy: porusovani >autorskych prav. Nemam na mysli software (to by byla nuda, nuda, sed, sed >;-)), ale grafiku. Klasicke reklamni agentury si muzou dovolit pracovat s >profesionalnimi fotobankami. Webari jsou chudi, technicky mene narocni (pro >72 dpi muzou stacit i nahledove katalogy) a zvykli, ze tuny grafiky se vali >vsude, jen ji zvednout. Divil bych se, kdyby vsechny ty prasatka, budiky, >krajinky, usmevave ksichty, zamracene ksichty, oblecene slecny a neoblecene >slecny, co se vyskytuji na bannerech i na samotnych strankach, pochazeli z >legalne ziskanych zdroju. Ted mam spise na mysli drobnosti -- jinym pripadem >je, kdyz si nekdo "vypujci" cele graficke napady, to uz by spise bylo >plagiatorstvi. Diskuse na toto tema by se asi dala rovnou uzavrit s tim, ze >jakekoliv "vypujcovani" obrazku je nezakonne, ale treba by k tomu chtel >nekdo uvest neco zajimavejsiho... > >*** Pavel Simek >*** psimek@pinknet.cz >*** http://home.pinknet.cz/~psimek > > > "kdo je bez viny, at hodi kamenem" elidor
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST