Pavel Simek wrote: > > Mel bych tu jine "eticko-pravnicke" tema pro tvurce reklamy: porusovani > autorskych prav. Nemam na mysli software (to by byla nuda, nuda, sed, sed > ;-)), ale grafiku... Pokud vim, tak dle autorskeho zakona (alespon mi to tvrdil jeden muj znamy grafik) nejde o poruseni autorskych prav, pokud dojde k vice nez 20% zmene puvodnich materialu. Tohle ale asi nebude platit, pokud si dejme tomu od nekoho vypalite CD plne fotek od Corela a kazdou o 20% zmenite. Tady IMHO doslo k poruseni uz pritom paleni. Rad bych ale znal nazor nejakeho pravnika. MK /\ ----------------------------------/ \---------------------------------- Michal Krause - 4WeB /\ / \ /\ mailto:mike@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba Na vrcholu http://4web.navrcholu.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7665279 / \ / \ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST