Re: Etika reklamy na Internetu

From: Libor Novacek (libor.novacek@mail.novacomp.cz)
Date: 27. 08. 1998, 20:11 CEST


Michal Krause wrote:

> Elidor wrote:
> > :-)) no to tedy zas tolik slavny neni, ale zpet k tematu:
> > myslite ze by reklamni bannery meli delat jen profesionalni firmy ?
> > proc ne kazdy kdo si mysli ze na to ma ? ( mysleno zrucnosti ne financne )
> > Elidor
>
> Reklamni bannery muze delat zcela kdo chce. Problemem je a zustava, ze si kazdy
> mysli ze na to ma. To je nejaky mor Internetu a vypocetni techniky vubec. Kazdy
> si mysli, ze je odbornikem. Ja jsem od svych pocatku ve VT studoval vsechno od
> programovani pres grafiku k databazim, od procesoru pres hardisky k tiskarnam.
> Trvalo mi asi tri roky, nez jsem pochopil, ze skutecne dobry muzu byt jenom v
> necem. A proto jsem se specializoval na Internet. Dnes uz nevim o novem
> procesoru od Intelu pul roku dopredu, ale vim spousty jinych veci, ktere se
> tykaji toho co delam.

A ani v Internetu nemuze jeden clovek sam zvladnout vsechno. Kdo bude tvrdit opak,
tak lze. Podle me to chce minimalne triclenny tym, pak se ti lide muzou krasne
doplnovat.

Nekde jsem ted cetl, ze nejvetsi nemoci Internetu je to, ze byl sveren do rukou
webmasterum...

> Abych nebyl narcen z tmarstvi: vseobecny prehled je dulezity, ale delat neco
> profesionalne znamena se uzce specializovat.

Nastesti sam Internet nam pomaha v tom, ze napr. ty informace o procesoru si snadno
najdeme :-)

> Co kdyz je tady nejaky manager, ktery si dela obrazek o tom, zda se mu vyplati
> investovat do reklamy na Internetu?

Humor a vtip reklame rozhodne neskodi :-)))


Libor Novacek
_____________________________________________________
http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma
 NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
 Internet aplikace, prezentace a poradenstvi
     Multimedialni aplikace & TouchScreens
       Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
    tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST