Re: Etika reklamy na Internetu

From: Elidor (petr_cihelka@telecom.cz)
Date: 27. 08. 1998, 20:22 CEST


---->
>Reklamni bannery muze delat zcela kdo chce. Problemem je a zustava, ze si
kazdy
>mysli ze na to ma.
bavime se o bannerech prezentujici firmy, nebo i soukrome HP ???
v pripade firem bych se priklanel k tomu aby se tato cinost sverila
odbornikum,
v pripade soukromych stranek nevidim jediny rozumny duvod, proc by tomu tak
melo byt
( system wexl, mr.., bilboar,.. ) kdo z techto lidi ma na to aby si mohli
dovolit z vlastni kapsy
vytahnout nejake 2000 za reklamni pruzek, byt na profesionalni urovni ?
osobne mne
moc tyto bannery netahnou - kdyz vidim nejaky delany v PSP ( nezlehcuji
ulohu tohoto vyjimecneho programu )
tak na nej kliknu mnohem spise, nezli na jiny byt andelsky krasny ( mluvim
jen za sebe )
hlavni vec vsak zustava  - rychlost nacitani a tema nabidky, kterou bennaer
prezentuje.


To je nejaky mor Internetu a vypocetni techniky vubec. Kazdy
>si mysli, ze je odbornikem.
:-)) kdo trpi menecenosti, tak nema potrebu zvecnit cokoliv na Internetu

 Ja jsem od svych pocatku ve VT studoval vsechno od
>programovani pres grafiku k databazim, od procesoru pres hardisky k
tiskarnam.
>Trvalo mi asi tri roky, nez jsem pochopil, ze skutecne dobry muzu byt jenom
v
>necem.
a prez to mate jeste spoustu let pred sebou - budete se jeste vice
specializovat ?
myslim ze je lidskou prirozenosti ze se snazi vedet vic nez ostatni - jen ve
spojenych statech
se uci jen jedne veci ve ktere jsou pak specialiste na slovo vzati - ja
osobne tento
zpusob neuznavam, jsem pro siroke spektrum vedomosti s urcitou specializaci
pak se nam nestane ze nebudeme vedet kdo je nas prezident, kde je stat
Oklahoma,....

A proto jsem se specializoval na Internet. Dnes uz nevim o novem
>procesoru od Intelu pul roku dopredu, ale vim spousty jinych veci, ktere se
>tykaji toho co delam.
>Abych nebyl narcen z tmarstvi: vseobecny prehled je dulezity, ale delat
neco
>profesionalne znamena se uzce specializovat.
viz vyse

>
>A jedna mene prijemna vec:
>rad bych jako admin konfernce upozornil, ze obsahem tohoto listu je reklama
a to
>na seriozni urovni. Muze sice byt zabavne, ze nekomu odumira noha, ale do
tehle
>konference to proste nepatri. Takze mene offtopicu, vice k tematu.
>Motto: nevis kdo Te posloucha.
>Co kdyz je tady nejaky manager, ktery si dela obrazek o tom, zda se mu
vyplati
>investovat do reklamy na Internetu?
ano kvuli tomu jsme zde
Elidor



>
>                                   MK
>                                   /\
>----------------------------------/  \----------------------------------
>Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
>mailto:mike@navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
>http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
>ICQ:7665279               /      \    /      \
>------------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST