----> >Reklamni bannery muze delat zcela kdo chce. Problemem je a zustava, ze si kazdy >mysli ze na to ma. bavime se o bannerech prezentujici firmy, nebo i soukrome HP ??? v pripade firem bych se priklanel k tomu aby se tato cinost sverila odbornikum, v pripade soukromych stranek nevidim jediny rozumny duvod, proc by tomu tak melo byt ( system wexl, mr.., bilboar,.. ) kdo z techto lidi ma na to aby si mohli dovolit z vlastni kapsy vytahnout nejake 2000 za reklamni pruzek, byt na profesionalni urovni ? osobne mne moc tyto bannery netahnou - kdyz vidim nejaky delany v PSP ( nezlehcuji ulohu tohoto vyjimecneho programu ) tak na nej kliknu mnohem spise, nezli na jiny byt andelsky krasny ( mluvim jen za sebe ) hlavni vec vsak zustava - rychlost nacitani a tema nabidky, kterou bennaer prezentuje. To je nejaky mor Internetu a vypocetni techniky vubec. Kazdy >si mysli, ze je odbornikem. :-)) kdo trpi menecenosti, tak nema potrebu zvecnit cokoliv na Internetu Ja jsem od svych pocatku ve VT studoval vsechno od >programovani pres grafiku k databazim, od procesoru pres hardisky k tiskarnam. >Trvalo mi asi tri roky, nez jsem pochopil, ze skutecne dobry muzu byt jenom v >necem. a prez to mate jeste spoustu let pred sebou - budete se jeste vice specializovat ? myslim ze je lidskou prirozenosti ze se snazi vedet vic nez ostatni - jen ve spojenych statech se uci jen jedne veci ve ktere jsou pak specialiste na slovo vzati - ja osobne tento zpusob neuznavam, jsem pro siroke spektrum vedomosti s urcitou specializaci pak se nam nestane ze nebudeme vedet kdo je nas prezident, kde je stat Oklahoma,.... A proto jsem se specializoval na Internet. Dnes uz nevim o novem >procesoru od Intelu pul roku dopredu, ale vim spousty jinych veci, ktere se >tykaji toho co delam. >Abych nebyl narcen z tmarstvi: vseobecny prehled je dulezity, ale delat neco >profesionalne znamena se uzce specializovat. viz vyse > >A jedna mene prijemna vec: >rad bych jako admin konfernce upozornil, ze obsahem tohoto listu je reklama a to >na seriozni urovni. Muze sice byt zabavne, ze nekomu odumira noha, ale do tehle >konference to proste nepatri. Takze mene offtopicu, vice k tematu. >Motto: nevis kdo Te posloucha. >Co kdyz je tady nejaky manager, ktery si dela obrazek o tom, zda se mu vyplati >investovat do reklamy na Internetu? ano kvuli tomu jsme zde Elidor > > MK > /\ >----------------------------------/ \---------------------------------- >Michal Krause - 4WeB /\ / \ /\ >mailto:mike@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba Na vrcholu >http://4web.navrcholu.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ >ICQ:7665279 / \ / \ >------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST