Re: Etika reklamy na Internetu

From: Michal Krause (mike@navrcholu.cz)
Date: 27. 08. 1998, 19:57 CEST


Elidor wrote:
> :-)) no to tedy zas tolik slavny neni, ale zpet k tematu:
> myslite ze by reklamni bannery meli delat jen profesionalni firmy ?
> proc ne kazdy kdo si mysli ze na to ma ? ( mysleno zrucnosti ne financne )
> Elidor

Reklamni bannery muze delat zcela kdo chce. Problemem je a zustava, ze si kazdy
mysli ze na to ma. To je nejaky mor Internetu a vypocetni techniky vubec. Kazdy
si mysli, ze je odbornikem. Ja jsem od svych pocatku ve VT studoval vsechno od
programovani pres grafiku k databazim, od procesoru pres hardisky k tiskarnam.
Trvalo mi asi tri roky, nez jsem pochopil, ze skutecne dobry muzu byt jenom v
necem. A proto jsem se specializoval na Internet. Dnes uz nevim o novem
procesoru od Intelu pul roku dopredu, ale vim spousty jinych veci, ktere se
tykaji toho co delam.
Abych nebyl narcen z tmarstvi: vseobecny prehled je dulezity, ale delat neco
profesionalne znamena se uzce specializovat.

A jedna mene prijemna vec:
rad bych jako admin konfernce upozornil, ze obsahem tohoto listu je reklama a to
na seriozni urovni. Muze sice byt zabavne, ze nekomu odumira noha, ale do tehle
konference to proste nepatri. Takze mene offtopicu, vice k tematu.
Motto: nevis kdo Te posloucha.
Co kdyz je tady nejaky manager, ktery si dela obrazek o tom, zda se mu vyplati
investovat do reklamy na Internetu?

                                   MK
                                   /\
----------------------------------/  \----------------------------------
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike@navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \
------------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST