Elidor wrote: > :-)) no to tedy zas tolik slavny neni, ale zpet k tematu: > myslite ze by reklamni bannery meli delat jen profesionalni firmy ? > proc ne kazdy kdo si mysli ze na to ma ? ( mysleno zrucnosti ne financne ) > Elidor Reklamni bannery muze delat zcela kdo chce. Problemem je a zustava, ze si kazdy mysli ze na to ma. To je nejaky mor Internetu a vypocetni techniky vubec. Kazdy si mysli, ze je odbornikem. Ja jsem od svych pocatku ve VT studoval vsechno od programovani pres grafiku k databazim, od procesoru pres hardisky k tiskarnam. Trvalo mi asi tri roky, nez jsem pochopil, ze skutecne dobry muzu byt jenom v necem. A proto jsem se specializoval na Internet. Dnes uz nevim o novem procesoru od Intelu pul roku dopredu, ale vim spousty jinych veci, ktere se tykaji toho co delam. Abych nebyl narcen z tmarstvi: vseobecny prehled je dulezity, ale delat neco profesionalne znamena se uzce specializovat. A jedna mene prijemna vec: rad bych jako admin konfernce upozornil, ze obsahem tohoto listu je reklama a to na seriozni urovni. Muze sice byt zabavne, ze nekomu odumira noha, ale do tehle konference to proste nepatri. Takze mene offtopicu, vice k tematu. Motto: nevis kdo Te posloucha. Co kdyz je tady nejaky manager, ktery si dela obrazek o tom, zda se mu vyplati investovat do reklamy na Internetu? MK /\ ----------------------------------/ \---------------------------------- Michal Krause - 4WeB /\ / \ /\ mailto:mike@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba Na vrcholu http://4web.navrcholu.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7665279 / \ / \ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST