On Tue, 18 Aug 1998, Petr Slovak wrote: > Jedna strana veci je pritahnout k Internetu co nejvice lidi vcetne > brusice z kolbenky (k tomu musi byt pro ne zajimava nabidka na webu). > A druha strana je prinutit firmy, aby byly na Internetu co nevice > aktivni, aby prilakaly co nejvice lidi (k tomu musi byt na Internet > pripojeno co nejvice lidi). > Zamotany kruh, ktery se odmotava pomalu, ale nastesti jsou videt cim > dal tim vice nejake pokroky. Osobne jsem v tahani brusicu z Kolbenky a pradlenek/svadlenek na Internet pesimistou - vzdyt ani nevime, co je zajima. Fotbal, hokej, formule 1 - sportovni nabidka je, ale je lepsi nez v TV/radiu? Kutilstvi, zahradkarstvi - vite o necem? Pro svadlenky - no, pro jednu jsem hledal neco o vyzive siamskych kocek - ha, clovek by rekl, ze je to popularni zviratko. Ale nikoliv z hlediska ceskeho webu. Najdete detskou modu??? Navody, tipy, triky (makra) pro domacnost? Vite o necem? Rad bych nebyl pesimistou, ale nejak to nejde... Zdravi Adam Hauner ---------------------------------------------------------------------------- Adam Hauner (AHA) aha@pinknet.cz Projekt PinkNet +420 603 471460 ICQ: 3443338 projekt@pinknet.cz http://www.postcard.cz/ ------------------------------------------=[ pinknet on every screen ]=-----
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST