Re: Skoda

From: Libor Novacek (Libor.Novacek@mail.novacomp.cz)
Date: 14. 08. 1998, 11:24 CEST


dmasar@MacroWeil.cz wrote:

> ale porovnejte si naklady na TV reklamu a web

To ano :-)) ale jde i o masovost uzivatelu. Kolik si myslite,
ze by se u nas pres Web prodalo napr. zestihlovacich pasu Dr. Stredy ?

Jinak samozrejme vime, kolik lidi odkliklo, jak stupla navstevnost
stranek inzerovaneho produktu ale jiste se najdou i taci, kteri
neodkliknou
a posleze si inzerovany produkt vyhledaji a take bude spousta klikacu,
kteri klikaji a inzerentovi to nic neprinese.

Hlavne vidim problem v tom nizkem poctu "kvalitnich"* uzivatelu webu.

Priznejme si - kolik tu bylo na .cz produktovych kampani ? Zlomek tech,
ktere
jen propaguji jednu sluzbu na sluzbe druhe ;-)


*= ma penize a jeho jedinna cinnost neni browseni po pornositech a
chatting


Libor Novacek
___________________________________________________
http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma
  NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
 Internetove a multimedialni aplikace, TouchScreens
       Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
    tel./fax: 02/4284125, GSM : 0602/727336



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST