dmasar@MacroWeil.cz wrote: > ale porovnejte si naklady na TV reklamu a web To ano :-)) ale jde i o masovost uzivatelu. Kolik si myslite, ze by se u nas pres Web prodalo napr. zestihlovacich pasu Dr. Stredy ? Jinak samozrejme vime, kolik lidi odkliklo, jak stupla navstevnost stranek inzerovaneho produktu ale jiste se najdou i taci, kteri neodkliknou a posleze si inzerovany produkt vyhledaji a take bude spousta klikacu, kteri klikaji a inzerentovi to nic neprinese. Hlavne vidim problem v tom nizkem poctu "kvalitnich"* uzivatelu webu. Priznejme si - kolik tu bylo na .cz produktovych kampani ? Zlomek tech, ktere jen propaguji jednu sluzbu na sluzbe druhe ;-) *= ma penize a jeho jedinna cinnost neni browseni po pornositech a chatting Libor Novacek ___________________________________________________ http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz Internetove a multimedialni aplikace, TouchScreens Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac tel./fax: 02/4284125, GSM : 0602/727336
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST