dmasar@MacroWeil.cz wrote:
> ale porovnejte si naklady na TV reklamu a web
To ano :-)) ale jde i o masovost uzivatelu. Kolik si myslite,
ze by se u nas pres Web prodalo napr. zestihlovacich pasu Dr. Stredy ?
Jinak samozrejme vime, kolik lidi odkliklo, jak stupla navstevnost
stranek inzerovaneho produktu ale jiste se najdou i taci, kteri
neodkliknou
a posleze si inzerovany produkt vyhledaji a take bude spousta klikacu,
kteri klikaji a inzerentovi to nic neprinese.
Hlavne vidim problem v tom nizkem poctu "kvalitnich"* uzivatelu webu.
Priznejme si - kolik tu bylo na .cz produktovych kampani ? Zlomek tech,
ktere
jen propaguji jednu sluzbu na sluzbe druhe ;-)
*= ma penize a jeho jedinna cinnost neni browseni po pornositech a
chatting
Libor Novacek
___________________________________________________
http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma
NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
Internetove a multimedialni aplikace, TouchScreens
Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
tel./fax: 02/4284125, GSM : 0602/727336
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST