Re: Nazor na Billboard.CZ

From: Michal Matula (micnet@idp.cz)
Date: 14. 08. 1998, 09:59 CEST


Hmm, takze zase neco pro me :o))

>No, nechci nejak licitovat, ale mozna by stalo za uvahu dat pomer
>sice pod 1:1, ale preci jen priznivejsi nez 1:2. Neni to zadny
>muj vymysl, u zahranicnich vymen banneru najdete i dost divoke
>varianty, videl jsem treba 3:2, 10:7, 9:8.
>Pripada mi, ze pomer 3:2 by byl tak akorat, abych vsude vykrikoval, ze
>Billboard je nejlepsi system tohoto druhu v CR.

:o)) Diky. Vidim, ze si tady budeme muset s pane Haunerem chvilkama vzajemne
zavidet :o))
V zasade zmene pomeru nic nebrani a ani my jsme si nemysleli, ze to bude
porad 1:2. Tenhle pomer jsme zvolili, jelikoz je ve svete bezny, a krome
toho, ze nechava prostor pro garanty (tedy platici cleny, pokud nas nekdo
neznate) a propagaci systemu jako takoveho, ma i sve proste vyhody v
pocitani kreditu. Viz napr. 7:10 to je tedy 1.4 kreditu za 2 zobrazeni, 2.1
kreditu za 3 atd... zda se mi to trosku divne, ale jak rikam, mozna najdeme
lepsi reseni. Myslim, ze ted uz neni tak velky tlak na self-promotion , tedy
vlastni propagaci BillBoardu.cz, takze je to vcelku realne. Kdy, to Vam
bohuzel nereknu.

Jak uz jsem tady taky jednou napsal, nemyslim si, ze je treba se rozhodnout
pro jeden ze systemu. Vetsina z Vas ma jiste vice stranek a ucinejsi bude
jiste vyuzit oba (tri, ctyri??), protoze prestoze je mezi nasimi cleny asi
pomerne velky prunik, kazdy mame zaroven i nekoho navic, takze si tim jedine
rozsirite zaber reklamy (bavim se porad o Wexlu a BillBoardu.cz)


Plne chapu, ze
>kazda sluzba neco stoji a na komfort, rozsahlou konfigurovatelnost a
>pruznost
>aktualizaci se nekde musi vydelat, ale pri tom pomeru 2:1 preci jen
>nutne rozjimam, zda mi ten komfort stoji za to...

No, tady je treba jen dodat, ze i kdyz BillBoard.cz dava moznost kredity
kupovat, nikoho k tomu nenuti, z cehoz plyne, ze nase prijmy nejsou zdaleka
zajisteny a rozhodne si nikdo nemuze myslet, ze by nam od zacatku nekdo
nabizel obrovske penize atd. Myslim, ze se BillBoard.cz da stale jeste
chapat jako sluzba zdarma, se vsemi dusledky, o kterych uz psal pan Hauner.

>Ale je to samozrejme vec nazoru.
>Ale mel bych proti Billboardu jinou kritiku. Nelibi se mi, ze zarazeni
>banneru do kategorii nechavate zcela na zakaznicich. V mnoha pripadech jsou
>weby v kategoriich, se kterymi nemaji nic spolecneho a tim je dost
>znehodnocen
>prinos volby "co nepropagovat". Priklad - co dela web vrakoviste
Autopark.CZ
>v kategorii
>kultura? To je kriklavy priklad, ale jeste horsi jsou stranky, ktere nekam
>sice
>v zasade patri, ale je jasne ze prioritou jsou nekde jinde. Priklad -
>dovozce
>automobilu Denker v rubrice konicky a zajmy. Jiste, auto je leckdy
konickem.
>Jenze
>co kdyz chci pouzit Billboard na strankach firmy, ktera take dovazi auta a
>nechce bannery
>konkurence? Logicky zatrhnu nepropagovat Automobilismus, ale posleze
>zjistim, ze mi bannery
>konkurence mohou prijit odjinud...


Tuhle kritiku samozrejme beru a uz taky pracujeme na tom, aby to tak nebylo.
Abych rekl pravdu, sam dobre nerozumim tomu, proc se nekdo zarazuje do vsech
kategorii, ktere mame. Nicmene tomu je jiz konec a clenove se mohou zaradit
pouze do 5 kategorii, coz by je melo donutit vybrat si ty spravne. To za
prve.

Za druhe, zvazujeme podobny system jako u banneru, to znamena, ze volit
kategorii si sice budou clenove sami, ale tato volba bude podlehat nasemu
odsouhlaseni. Neradi bychom ale prisli o pruznost, kterou Vy i mnozi dalsi
ocenujete.

Mame pro Vas spoustu dalsich prekvapeni, ale ty si zatim necham pro sebe.

Michal Matula
BillBoard.cz team
BillBoard.cz - reklama na internetu zdarma!
http://www.billboard.cz
info@billboard.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST