Hmm, takze zase neco pro me :o)) >No, nechci nejak licitovat, ale mozna by stalo za uvahu dat pomer >sice pod 1:1, ale preci jen priznivejsi nez 1:2. Neni to zadny >muj vymysl, u zahranicnich vymen banneru najdete i dost divoke >varianty, videl jsem treba 3:2, 10:7, 9:8. >Pripada mi, ze pomer 3:2 by byl tak akorat, abych vsude vykrikoval, ze >Billboard je nejlepsi system tohoto druhu v CR. :o)) Diky. Vidim, ze si tady budeme muset s pane Haunerem chvilkama vzajemne zavidet :o)) V zasade zmene pomeru nic nebrani a ani my jsme si nemysleli, ze to bude porad 1:2. Tenhle pomer jsme zvolili, jelikoz je ve svete bezny, a krome toho, ze nechava prostor pro garanty (tedy platici cleny, pokud nas nekdo neznate) a propagaci systemu jako takoveho, ma i sve proste vyhody v pocitani kreditu. Viz napr. 7:10 to je tedy 1.4 kreditu za 2 zobrazeni, 2.1 kreditu za 3 atd... zda se mi to trosku divne, ale jak rikam, mozna najdeme lepsi reseni. Myslim, ze ted uz neni tak velky tlak na self-promotion , tedy vlastni propagaci BillBoardu.cz, takze je to vcelku realne. Kdy, to Vam bohuzel nereknu. Jak uz jsem tady taky jednou napsal, nemyslim si, ze je treba se rozhodnout pro jeden ze systemu. Vetsina z Vas ma jiste vice stranek a ucinejsi bude jiste vyuzit oba (tri, ctyri??), protoze prestoze je mezi nasimi cleny asi pomerne velky prunik, kazdy mame zaroven i nekoho navic, takze si tim jedine rozsirite zaber reklamy (bavim se porad o Wexlu a BillBoardu.cz) Plne chapu, ze >kazda sluzba neco stoji a na komfort, rozsahlou konfigurovatelnost a >pruznost >aktualizaci se nekde musi vydelat, ale pri tom pomeru 2:1 preci jen >nutne rozjimam, zda mi ten komfort stoji za to... No, tady je treba jen dodat, ze i kdyz BillBoard.cz dava moznost kredity kupovat, nikoho k tomu nenuti, z cehoz plyne, ze nase prijmy nejsou zdaleka zajisteny a rozhodne si nikdo nemuze myslet, ze by nam od zacatku nekdo nabizel obrovske penize atd. Myslim, ze se BillBoard.cz da stale jeste chapat jako sluzba zdarma, se vsemi dusledky, o kterych uz psal pan Hauner. >Ale je to samozrejme vec nazoru. >Ale mel bych proti Billboardu jinou kritiku. Nelibi se mi, ze zarazeni >banneru do kategorii nechavate zcela na zakaznicich. V mnoha pripadech jsou >weby v kategoriich, se kterymi nemaji nic spolecneho a tim je dost >znehodnocen >prinos volby "co nepropagovat". Priklad - co dela web vrakoviste Autopark.CZ >v kategorii >kultura? To je kriklavy priklad, ale jeste horsi jsou stranky, ktere nekam >sice >v zasade patri, ale je jasne ze prioritou jsou nekde jinde. Priklad - >dovozce >automobilu Denker v rubrice konicky a zajmy. Jiste, auto je leckdy konickem. >Jenze >co kdyz chci pouzit Billboard na strankach firmy, ktera take dovazi auta a >nechce bannery >konkurence? Logicky zatrhnu nepropagovat Automobilismus, ale posleze >zjistim, ze mi bannery >konkurence mohou prijit odjinud... Tuhle kritiku samozrejme beru a uz taky pracujeme na tom, aby to tak nebylo. Abych rekl pravdu, sam dobre nerozumim tomu, proc se nekdo zarazuje do vsech kategorii, ktere mame. Nicmene tomu je jiz konec a clenove se mohou zaradit pouze do 5 kategorii, coz by je melo donutit vybrat si ty spravne. To za prve. Za druhe, zvazujeme podobny system jako u banneru, to znamena, ze volit kategorii si sice budou clenove sami, ale tato volba bude podlehat nasemu odsouhlaseni. Neradi bychom ale prisli o pruznost, kterou Vy i mnozi dalsi ocenujete. Mame pro Vas spoustu dalsich prekvapeni, ale ty si zatim necham pro sebe. Michal Matula BillBoard.cz team BillBoard.cz - reklama na internetu zdarma! http://www.billboard.cz info@billboard.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST