Re: Skoda

From: dmasar@MacroWeil.cz
Date: 14. 08. 1998, 12:33 CEST


Libor Novacek wrote:

> dmasar@MacroWeil.cz wrote:
>
> > ale porovnejte si naklady na TV reklamu a web
>
> To ano :-)) ale jde i o masovost uzivatelu. Kolik si myslite,
> ze by se u nas pres Web prodalo napr. zestihlovacich pasu Dr. Stredy ?
>
>
>

taky ale nikdo nebude prodavat zestilovaci pasy na Webu, protoze cilova
skupina -mamy od sporaku nebrowsi, ale cumi na Zelezneho brainwashing
ono ale JE spousta produktu, ktery maji svy zakazniky mezi lidmi na netu
a
mohlo by to prinest celemu webu zajem zadavatelu, oziveni,  nemluve o
penezich.
A neznamena to, ze to musi byt formou netshoppingu, lidi zatim neveri
kreditkam a dobirkam, dobre, tak
jim to nevnucujme, kdyz si chci koupit zestihlovaci pas, taky musim
zvednout telefon
a zavolat Stredovi, ze mi chybi ke stesti uz pouze jeho elektrickej
hadr.
Dulezity je ze se dovim, ze nekde JE nejakej Streda, ktery neceka na nic
jineho, nez
aby mi mohl prodat svy pasy, zaruka vraceni penez do 30 dni ... :)

>
>
> Hlavne vidim problem v tom nizkem poctu "kvalitnich"* uzivatelu webu.
>
> Priznejme si - kolik tu bylo na .cz produktovych kampani ? Zlomek
> tech,
> ktere
> jen propaguji jednu sluzbu na sluzbe druhe ;-)

a proc tomu tak je ? proc neni web zahrnut v nakupech reklamnich
mediireklamnich agentur ? maji lidi pocit neserioznosti,
neprofesionality anebo
jenom netusi co jim web nabizi ?


/////////////////////////////////////////////////////////

dan masar
h&made
nekrasova 2
160 00 praha 6

tel/fax    +420 2 3332 5119
fax        +420 2 2431 0335

//////////////////////////////////////////////////////////



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST