URL banneru do noveho okna

From: Jan Schneedorfer (jan.schneedorfer@moonface.cz)
Date: 14. 08. 1998, 02:17 CEST


Jaky je vas nazor na odkazovani URL reklamnich prouzku do noveho okna
prohlizece? Jako majitel stranek, na kterych je umisten prouzek, mam zajem,
aby navstevnik u me zustal co nejdele. Ovsem po odkliknuti prouzku ho
"ztratim". Je tady sice moznost pres prave tlacitko mysi zvolit "otevrit cil
v novem okne" (tak to alespon delam ja), ale to spousta uzivatelu
nepouziva/nezna, nehlede na to, ze je mnoho reklamnich prouzku, ktere
nevypadaji jako reklama...

Jan Schneedorfer
MoonFace s.r.o.
e-mail: jan.schneedorfer@moonface.cz
tel.: 02/ 294572, 0603/ 517047
fax: 0603/ 511516
www: http://www.moonface.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST