> Jaky je vas nazor na odkazovani URL reklamnich prouzku do noveho okna
> prohlizece? Jako majitel stranek, na kterych je umisten prouzek, mam zajem,
> aby navstevnik u me zustal co nejdele. Ovsem po odkliknuti prouzku ho
> "ztratim". Je tady sice moznost pres prave tlacitko mysi zvolit "otevrit cil
> v novem okne" (tak to alespon delam ja), ale to spousta uzivatelu
> nepouziva/nezna, nehlede na to, ze je mnoho reklamnich prouzku, ktere
> nevypadaji jako reklama...
No, dva roky nazpet byla otevirani oken hodnoceno veskrze negativne -
vetsina pocitacu na podobne operace nemala vykon ani pamet a jiste uznate,
ze swapujici krabice je jen krabice a ne pocitac.
Uplynul rok a jeste jeden rok a myslim, ze tento problem odpadl. Ted je to
ciste otazka psychologicka na strane uzivatele a volby na strane
poskytovatele.
Pro: * vyse uvedene p. Schneedorferem
* clovek si zvykne na hodne veci
Proti: * u vetsiny odkazu ceka uzivatel otevreni ve stejnem okne, nove
okno by mohl brat jako "zradu" v porovnani s beznym svetem
* sex console vyuzivajici podobne reseni
Ja sam skoro klasickym zpusobem nebrowsuji, vetsinu veci oteviram v novem
okne, vyjimkou neni 15 oken po celem desktopu.
Adam Hauner
----------------------------------------------------------------------------
Adam Hauner (AHA)
aha@pinknet.cz Projekt PinkNet
+420 603 471460 ICQ: 3443338 projekt@pinknet.cz
http://www.postcard.cz/
------------------------------------------=[ pinknet on every screen ]=-----
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST