> Jaky je vas nazor na odkazovani URL reklamnich prouzku do noveho okna > prohlizece? Jako majitel stranek, na kterych je umisten prouzek, mam zajem, > aby navstevnik u me zustal co nejdele. Ovsem po odkliknuti prouzku ho > "ztratim". Je tady sice moznost pres prave tlacitko mysi zvolit "otevrit cil > v novem okne" (tak to alespon delam ja), ale to spousta uzivatelu > nepouziva/nezna, nehlede na to, ze je mnoho reklamnich prouzku, ktere > nevypadaji jako reklama... No, dva roky nazpet byla otevirani oken hodnoceno veskrze negativne - vetsina pocitacu na podobne operace nemala vykon ani pamet a jiste uznate, ze swapujici krabice je jen krabice a ne pocitac. Uplynul rok a jeste jeden rok a myslim, ze tento problem odpadl. Ted je to ciste otazka psychologicka na strane uzivatele a volby na strane poskytovatele. Pro: * vyse uvedene p. Schneedorferem * clovek si zvykne na hodne veci Proti: * u vetsiny odkazu ceka uzivatel otevreni ve stejnem okne, nove okno by mohl brat jako "zradu" v porovnani s beznym svetem * sex console vyuzivajici podobne reseni Ja sam skoro klasickym zpusobem nebrowsuji, vetsinu veci oteviram v novem okne, vyjimkou neni 15 oken po celem desktopu. Adam Hauner ---------------------------------------------------------------------------- Adam Hauner (AHA) aha@pinknet.cz Projekt PinkNet +420 603 471460 ICQ: 3443338 projekt@pinknet.cz http://www.postcard.cz/ ------------------------------------------=[ pinknet on every screen ]=-----
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST