Re: URL banneru do noveho okna

From: Adam AHA Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 14. 08. 1998, 02:28 CEST


> Jaky je vas nazor na odkazovani URL reklamnich prouzku do noveho okna
> prohlizece? Jako majitel stranek, na kterych je umisten prouzek, mam zajem,
> aby navstevnik u me zustal co nejdele. Ovsem po odkliknuti prouzku ho
> "ztratim". Je tady sice moznost pres prave tlacitko mysi zvolit "otevrit cil
> v novem okne" (tak to alespon delam ja), ale to spousta uzivatelu
> nepouziva/nezna, nehlede na to, ze je mnoho reklamnich prouzku, ktere
> nevypadaji jako reklama...

No, dva roky nazpet byla otevirani oken hodnoceno veskrze negativne -
vetsina pocitacu na podobne operace nemala vykon ani pamet a jiste uznate,
ze swapujici krabice je jen krabice a ne pocitac.

Uplynul rok a jeste jeden rok a myslim, ze tento problem odpadl. Ted je to
ciste otazka psychologicka na strane uzivatele a volby na strane
poskytovatele.

Pro:    * vyse uvedene p. Schneedorferem
        * clovek si zvykne na hodne veci
Proti:  * u vetsiny odkazu ceka uzivatel otevreni ve stejnem okne, nove
          okno by mohl brat jako "zradu" v porovnani s beznym svetem
        * sex console vyuzivajici podobne reseni
        
Ja sam skoro klasickym zpusobem nebrowsuji, vetsinu veci oteviram v novem
okne, vyjimkou neni 15 oken po celem desktopu.

                                        Adam Hauner

----------------------------------------------------------------------------
Adam Hauner (AHA)
aha@pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt@pinknet.cz
http://www.postcard.cz/
------------------------------------------=[ pinknet on every screen ]=-----



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST