z hlediska udrzeni navstevnika na webu je lepsi pokud se odkaz z banneru otevre v nejakym frejmu, krerej bude obsahovat udaje o strance odkud byl volan a navstevnik se mohl vrati zpet a nebo otvirat nove okno. Vubec se mi nelibi moznost, otevrit odkaz v e stavajicim okne S pozdravem Ondøej Kopp Webmaster CESA a.s. Pardubice Jiøího Potùèka 250 530 09 Pardubice Telefon : (040) 68 92 141 Email : ondra@cesa.cz <mailto:ondra@cesa.cz> WEB : http://www.cesa.cz ICQ : 14 532 587 -----Original Message----- From: Jan Schneedorfer [mailto:jan.schneedorfer@moonface.cz] Sent: Friday, August 14, 1998 2:17 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: URL banneru do noveho okna Jaky je vas nazor na odkazovani URL reklamnich prouzku do noveho okna prohlizece? Jako majitel stranek, na kterych je umisten prouzek, mam zajem, aby navstevnik u me zustal co nejdele. Ovsem po odkliknuti prouzku ho "ztratim". Je tady sice moznost pres prave tlacitko mysi zvolit "otevrit cil v novem okne" (tak to alespon delam ja), ale to spousta uzivatelu nepouziva/nezna, nehlede na to, ze je mnoho reklamnich prouzku, ktere nevypadaji jako reklama... Jan Schneedorfer MoonFace s.r.o. e-mail: jan.schneedorfer@moonface.cz tel.: 02/ 294572, 0603/ 517047 fax: 0603/ 511516 www: http://www.moonface.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST