RE: URL banneru do noveho okna

From: Kopp Ondra (ondra@CESA.cz)
Date: 14. 08. 1998, 09:08 CEST


z hlediska udrzeni navstevnika na webu je lepsi pokud se odkaz z banneru
otevre v nejakym frejmu, krerej bude obsahovat udaje o strance odkud byl
volan a navstevnik se mohl vrati zpet a nebo otvirat nove okno. Vubec se
mi nelibi moznost, otevrit odkaz v e stavajicim okne

S pozdravem 
 
           Ondøej Kopp
           Webmaster
           CESA a.s. Pardubice 
           Jiøího Potùèka 250
           530 09 Pardubice
           Telefon : (040) 68 92 141
           Email    : ondra@cesa.cz <mailto:ondra@cesa.cz> 
           WEB      : http://www.cesa.cz 
           ICQ        : 14 532 587


-----Original Message-----
From: Jan Schneedorfer [mailto:jan.schneedorfer@moonface.cz]
Sent: Friday, August 14, 1998 2:17 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: URL banneru do noveho okna


Jaky je vas nazor na odkazovani URL reklamnich prouzku do noveho okna
prohlizece? Jako majitel stranek, na kterych je umisten prouzek, mam
zajem,
aby navstevnik u me zustal co nejdele. Ovsem po odkliknuti prouzku ho
"ztratim". Je tady sice moznost pres prave tlacitko mysi zvolit "otevrit
cil
v novem okne" (tak to alespon delam ja), ale to spousta uzivatelu
nepouziva/nezna, nehlede na to, ze je mnoho reklamnich prouzku, ktere
nevypadaji jako reklama...

Jan Schneedorfer
MoonFace s.r.o.
e-mail: jan.schneedorfer@moonface.cz
tel.: 02/ 294572, 0603/ 517047
fax: 0603/ 511516
www: http://www.moonface.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST