RE: Více účtů u Google AdWords

From: frango <frango (zavinac)>
Date: Mon, 22 Oct 2007 11:38:33 +0200 (CEST)
Dobrý den,

správa více kampaní na jednom účtu se mne netýká. Můj dotaz  zněl, zda-li není problém spravovat více účtů (jeho majitelem klidně může být přímo zákazník), ale úhrady ze všech těchto účtů provádět přes mou vlastní platební kartu (s následnou přefakturací na klienta). Můj problém je totiž ten, že klienti buď vlastní kartu nemají nebo se jí bojí použít. Řešil již někdo podobný problém? Neriskuji tímto nějaký postih ze strany Google. Za Vaše tipy předem děkuji.

Petr Novák


> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Tomáš Mašek | emocio s.r.o. <tomas (zavinac) emocio.cz>
> Předmět: RE: Více účtů u Google AdWords
> Datum: 22.10.2007 04:22:52
> ----------------------------------------
> Dobrý den,
> pokud spravujete více účtů AdWords, doporučil bych obrátit se na podporu v
> podstatě se stejným e-mailem, který jste zaslal do konference.
> Je celkem běžné, že se jedna agentura stará o více účtů. Abyste se vyhnul
> potížím pošlete jim info, ať ty účtu nejsou vyhodnoceny jako porušení
> podmínek a máte vystaráno. Rádi vám zodpoví i další dotazy. Nebo zkuste
> vyhledat odpověď v nápovědě ke službě.
> 
> Pokud jde o správu kampaní více firmám na jednom účtu, tak to bych
> nedoporučoval už kvůli tomu, že když bude chtít klient nahlédnout do
> accountu a vyžádá si přístupy, tak jen těžko zajistíte, že se nedostane k
> důvěrným informacích jiné firmy, se kterou nevědomky sdílí účet.
> Pak je tu i otázka přehlednosti - x různých firem na jednom účtu, tj. xy
> kampaní.. To se občas může pomíchat a omyl/překlik může být velmi nešťastný.
> A pak je tu i nemožnost předat někomu jen jednu firmu/kampaň. Ať už ji
> budete potřebovat předat vlastním lidem (kampaň se rozroste a spotřebuje
> celého člověka) nebo jiné firmě (klient bude chtít změnit dodavatele PPC,
> vyškolil vlastní lidi nebo najde výhodnější konkurenci).
> 
> Ti poučenější zadavatelé vědí, že účet "je jejich" a budou trvat na jeho
> předání tak jak běží a leží - nezapomeňte, že vám jistě za nastavení kampaně
> zaplatili a tudíž je logické, že nastavenou kampaň mohou považovat "za svou"
> a nebudou ochotni financovat znovunastavení, ať klasicky další agentuře nebo
> tím zaměstnávat vlastní zaměstnance, kteří by převzetím funkční kampaně měli
> více času na vytváření reálného zisku.
> 
> -- 
> Tomáš Mašek
> www.emocio.cz
> 
> 
> 
> -- 
> ---------------------------------------------------[ reklama ]-------
> SKOLENI SEO pro webdesignery (Praha, 14.11. a Brno 29. 11., 3 450 Kc)
> Naucte se optimalizovat webove stranky pro vyhledavace na celodennim
> skoleni SEO vedenem Martinem Koptou.
> http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=rek
> ---------------------------------------------------------------------
> 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> 
> 
Received on 22. 10. 2007, 11:38 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 22. 10. 2007, 11:38 CEST