Dobrý den, pokud spravujete více účtů AdWords, doporučil bych obrátit se na podporu v podstatě se stejným e-mailem, který jste zaslal do konference. Je celkem běžné, že se jedna agentura stará o více účtů. Abyste se vyhnul potížím pošlete jim info, ať ty účtu nejsou vyhodnoceny jako porušení podmínek a máte vystaráno. Rádi vám zodpoví i další dotazy. Nebo zkuste vyhledat odpověď v nápovědě ke službě. Pokud jde o správu kampaní více firmám na jednom účtu, tak to bych nedoporučoval už kvůli tomu, že když bude chtít klient nahlédnout do accountu a vyžádá si přístupy, tak jen těžko zajistíte, že se nedostane k důvěrným informacích jiné firmy, se kterou nevědomky sdílí účet. Pak je tu i otázka přehlednosti - x různých firem na jednom účtu, tj. xy kampaní.. To se občas může pomíchat a omyl/překlik může být velmi nešťastný. A pak je tu i nemožnost předat někomu jen jednu firmu/kampaň. Ať už ji budete potřebovat předat vlastním lidem (kampaň se rozroste a spotřebuje celého člověka) nebo jiné firmě (klient bude chtít změnit dodavatele PPC, vyškolil vlastní lidi nebo najde výhodnější konkurenci). Ti poučenější zadavatelé vědí, že účet "je jejich" a budou trvat na jeho předání tak jak běží a leží - nezapomeňte, že vám jistě za nastavení kampaně zaplatili a tudíž je logické, že nastavenou kampaň mohou považovat "za svou" a nebudou ochotni financovat znovunastavení, ať klasicky další agentuře nebo tím zaměstnávat vlastní zaměstnance, kteří by převzetím funkční kampaně měli více času na vytváření reálného zisku. -- Tomáš Mašek www.emocio.czReceived on 22. 10. 2007, 02:24 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 22. 10. 2007, 03:12 CEST