RE: Více účtů u Google AdWords

From: Tomáš Mašek | emocio s.r.o. <tomas (zavinac)>
Date: Mon, 22 Oct 2007 02:24:52 +0200
Dobrý den,
pokud spravujete více účtů AdWords, doporučil bych obrátit se na podporu v
podstatě se stejným e-mailem, který jste zaslal do konference.
Je celkem běžné, že se jedna agentura stará o více účtů. Abyste se vyhnul
potížím pošlete jim info, ať ty účtu nejsou vyhodnoceny jako porušení
podmínek a máte vystaráno. Rádi vám zodpoví i další dotazy. Nebo zkuste
vyhledat odpověď v nápovědě ke službě.

Pokud jde o správu kampaní více firmám na jednom účtu, tak to bych
nedoporučoval už kvůli tomu, že když bude chtít klient nahlédnout do
accountu a vyžádá si přístupy, tak jen těžko zajistíte, že se nedostane k
důvěrným informacích jiné firmy, se kterou nevědomky sdílí účet.
Pak je tu i otázka přehlednosti - x různých firem na jednom účtu, tj. xy
kampaní.. To se občas může pomíchat a omyl/překlik může být velmi nešťastný.
A pak je tu i nemožnost předat někomu jen jednu firmu/kampaň. Ať už ji
budete potřebovat předat vlastním lidem (kampaň se rozroste a spotřebuje
celého člověka) nebo jiné firmě (klient bude chtít změnit dodavatele PPC,
vyškolil vlastní lidi nebo najde výhodnější konkurenci).

Ti poučenější zadavatelé vědí, že účet "je jejich" a budou trvat na jeho
předání tak jak běží a leží - nezapomeňte, že vám jistě za nastavení kampaně
zaplatili a tudíž je logické, že nastavenou kampaň mohou považovat "za svou"
a nebudou ochotni financovat znovunastavení, ať klasicky další agentuře nebo
tím zaměstnávat vlastní zaměstnance, kteří by převzetím funkční kampaně měli
více času na vytváření reálného zisku.

-- 
Tomáš Mašek
www.emocio.cz
Received on 22. 10. 2007, 02:24 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 22. 10. 2007, 03:12 CEST