Děkuji za užitečné tipy. Průměrnou pozici jednotlivých KW samozřejmě sleduji. Co mě hlavně zajímalo je fakt, že v tu samou dobu se inzeráty zobrazují na různých pozicích. To, že inzeráty v během času mění pozice je mi jasné, ale vždy jsem si myslel, že se to zobrazuje všem uživatelům v daný okamžik stejně. To Tomas Kapler: možná jste to přehlédl, ale v mém dotazu jsem psal, že nastavení na všech PC byla stejná, včetně jazykové mutace. Přeji pěkný zbytek večera a ještě jednou díky P.M. 9.10.07, Marek Prokop <mprokop (zavinac) prokopsw.cz>: > > > Jak je možné, že se moje reklamní sestava na třech > > různých počítačích zobrazuje na různých pozicích. > > Zajímá Vás to čistě teoreticky, nebo máte obavu, že něco není v > pořádku? Pokud to druhé, můžete být klidný -- je to zcela normální. > Namísto takového pozorování "prostým" okem doporučuji pro kontrolu a > řízení pozice inzerátu tři jiné prostředky: > > 1) Údaj o průměrné pozici inzerátu na jednotlivá klíčová slova, který > je k dispozici v administraci i v reportech. > > 2) Campaign report se zapnutým sloupcem Impression Share. > > 3) Google Analytics -- report Traffic Sources --> AdWords --> Keyword > Positions (musí být propojen účet AdWords a Analytics). > > > Přitom se jedná o propasné rozdíly. > > Na mém počítači se mi zobrazuje na prvním místě, na PC mého kolegy na > > posledním!!! > > A inzerátů je tam pět nebo padesát? > > > A rovněž se liší i počty zobrazených inzerátů (od pěti do > > osmi). > > Aha, takže 5. Vypozorujte, které občas chybějí. To jsou nešikové, > kteří neumějí správně pracovat s rozpočetem. > > Zdraví, > > Marek Prokop >Received on 11. 10. 2007, 22:13 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 10. 2007, 22:13 CEST