Re: Pozice inzerátu v AdWords

From: Chose <hypersaxx (zavinac)>
Date: Thu, 11 Oct 2007 22:13:57 +0200
Děkuji za užitečné tipy. Průměrnou pozici jednotlivých KW samozřejmě
sleduji. Co mě hlavně zajímalo je fakt, že v tu samou dobu se inzeráty
zobrazují na různých pozicích. To, že inzeráty v během času mění pozice je
mi jasné, ale vždy jsem si myslel, že se to zobrazuje všem uživatelům v daný
okamžik stejně.

To Tomas Kapler: možná jste to přehlédl, ale v mém dotazu jsem psal,
že nastavení na všech PC byla stejná, včetně jazykové mutace.

Přeji pěkný zbytek večera a ještě jednou díky
P.M.


9.10.07, Marek Prokop <mprokop (zavinac) prokopsw.cz>:
>
> > Jak je možné, že se moje reklamní sestava na třech
> > různých počítačích zobrazuje na různých pozicích.
>
> Zajímá Vás to čistě teoreticky, nebo máte obavu, že něco není v
> pořádku? Pokud to druhé, můžete být klidný -- je to zcela normální.
> Namísto takového pozorování "prostým" okem doporučuji pro kontrolu a
> řízení pozice inzerátu tři jiné prostředky:
>
> 1) Údaj o průměrné pozici inzerátu na jednotlivá klíčová slova, který
> je k dispozici v administraci i v reportech.
>
> 2) Campaign report se zapnutým sloupcem Impression Share.
>
> 3) Google Analytics -- report Traffic Sources --> AdWords --> Keyword
> Positions (musí být propojen účet AdWords a Analytics).
>
> > Přitom se jedná o propasné rozdíly.
> > Na mém počítači se mi zobrazuje na prvním místě, na PC mého kolegy na
> > posledním!!!
>
> A inzerátů je tam pět nebo padesát?
>
> > A rovněž se liší i počty zobrazených inzerátů (od pěti do
> > osmi).
>
> Aha, takže 5. Vypozorujte, které občas chybějí. To jsou nešikové,
> kteří neumějí správně pracovat s rozpočetem.
>
> Zdraví,
>
> Marek Prokop
>
Received on 11. 10. 2007, 22:13 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 10. 2007, 22:13 CEST