> Jak je možné, že se moje reklamní sestava na třech > různých počítačích zobrazuje na různých pozicích. Zajímá Vás to čistě teoreticky, nebo máte obavu, že něco není v pořádku? Pokud to druhé, můžete být klidný -- je to zcela normální. Namísto takového pozorování "prostým" okem doporučuji pro kontrolu a řízení pozice inzerátu tři jiné prostředky: 1) Údaj o průměrné pozici inzerátu na jednotlivá klíčová slova, který je k dispozici v administraci i v reportech. 2) Campaign report se zapnutým sloupcem Impression Share. 3) Google Analytics -- report Traffic Sources --> AdWords --> Keyword Positions (musí být propojen účet AdWords a Analytics). > Přitom se jedná o propasné rozdíly. > Na mém počítači se mi zobrazuje na prvním místě, na PC mého kolegy na > posledním!!! A inzerátů je tam pět nebo padesát? > A rovněž se liší i počty zobrazených inzerátů (od pěti do > osmi). Aha, takže 5. Vypozorujte, které občas chybějí. To jsou nešikové, kteří neumějí správně pracovat s rozpočetem. Zdraví, Marek ProkopReceived on 09. 10. 2007, 22:29 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 09. 10. 2007, 22:29 CEST