Re: jak si necháváte platit za PPC?

From: Petra Větrovská <petra.vetrovska (zavinac)>
Date: Tue, 31 Jul 2007 13:17:54 +0200
To je fakt těžká otázka. Osobně mi přijde nejlepší model platby
provizí z prodaného zboží přes PPC, pokud to může být výhodné pro obě
strany. Jenže v praxi to nefunguje, ne všichni klienti na to
přistoupí, ne všichni klienti jsou takoví (resp. jejich web, ceny
produktů, atd.), aby se na to přistoupit dalo.

Pak pro mne následuje fixní odměna za dosažení něčeho (třeba nechat si
zaplatit 30k jednorázově za to zdvojnásobení návštěvníků při dané ceně
a dané nebo vyšší konverzi).

Hodinová sazba je dobrá, ale klienti nechápou, jak dlouho trvá
nastavení kampaně. Ani fixní sazba není v tomhle smyslu průhledná, to
zas nechápou, co to může obsahovat. Přesto je to lepší než modely,
které motivují k něčemu jinému než je cíl (provize z objemu inzerce).

Každopádně je to případ od případu a je dobré to kombinovat.

Pokud je rozumný klient, konkurence se může dát snadno "vyřadit"
nabídkou ve smyslu "zkusím vám nastavit část kampaně tak jak si to
představuju, až uvidíte, že nekecám, dáte mi co uznáte za vhodné a
domluvíme se na zbytku".

(Mimochodem jsem zrovna o platebních modelech nedávno psala na blog, i
když je to zas spíš jen ten rozbor možností -
http://vetrovka.cz/jak-se-berou-penize-za-ppc)
-- 
Petra
Received on 31. 07. 2007, 13:17 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 07. 2007, 13:17 CEST