To je fakt těžká otázka. Osobně mi přijde nejlepší model platby provizí z prodaného zboží přes PPC, pokud to může být výhodné pro obě strany. Jenže v praxi to nefunguje, ne všichni klienti na to přistoupí, ne všichni klienti jsou takoví (resp. jejich web, ceny produktů, atd.), aby se na to přistoupit dalo. Pak pro mne následuje fixní odměna za dosažení něčeho (třeba nechat si zaplatit 30k jednorázově za to zdvojnásobení návštěvníků při dané ceně a dané nebo vyšší konverzi). Hodinová sazba je dobrá, ale klienti nechápou, jak dlouho trvá nastavení kampaně. Ani fixní sazba není v tomhle smyslu průhledná, to zas nechápou, co to může obsahovat. Přesto je to lepší než modely, které motivují k něčemu jinému než je cíl (provize z objemu inzerce). Každopádně je to případ od případu a je dobré to kombinovat. Pokud je rozumný klient, konkurence se může dát snadno "vyřadit" nabídkou ve smyslu "zkusím vám nastavit část kampaně tak jak si to představuju, až uvidíte, že nekecám, dáte mi co uznáte za vhodné a domluvíme se na zbytku". (Mimochodem jsem zrovna o platebních modelech nedávno psala na blog, i když je to zas spíš jen ten rozbor možností - http://vetrovka.cz/jak-se-berou-penize-za-ppc) -- PetraReceived on 31. 07. 2007, 13:17 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 07. 2007, 13:17 CEST