UĹľ pár let dÄ›lám PPC kampanÄ› pár desĂtkám rĹŻznĂ˝m klientĹŻm v ÄŚR i cizinÄ›, a zvaĹľuji zmÄ›nit platebnĂ model. Specializuji se hodnÄ› na co nejvÄ›tšà optimalizaci na CTR, resp. co nejvÄ›tšà poÄŤet klikĹŻ za danĂ© penĂze, a na co nejvÄ›tšà konverzi, velmi běžnÄ› dostávám na starosti existujĂcĂ kampanÄ› klienta, kde má CTR pod 1 procento (naposledy dokonce 0.21% pĹ™i utracenĂ˝ch asi 20 tisĂcĂch KÄŤ mÄ›sĂÄŤnÄ›), já to zvednu vĹľdy v prĹŻmÄ›ru na 4 aĹľ 8 % (nÄ›kdy i 16 % na ta nejdĹŻleĹľitÄ›jšà slova) a to pĹ™i snĂĹľenĂ prĹŻmÄ›rnĂ© ceny na polovinu (takĹľe zdvojnásobenĂ poÄŤtu návštÄ›vnĂkĹŻ za danou částku a navĂc i řádovĂ© zvýšenĂ jejich konverze). ProstÄ› klasická práce PPC profĂka, jenĹľe se samozĹ™ejmÄ› v nabĂdkách musĂm potĂ˝kat s tÄ›mi, kteřà to dÄ›lajĂ na mnoĹľstvĂ a "správa PPC kampanÄ›" pro nÄ› znamená vytvoĹ™enĂ seznamu deseti slov, jednĂ© reklamy, ... nazdar ... dalšĂ. JakĂ˝ platebnĂ model by podle vás byl nejlepšĂ, aby zohledĹoval jednak kvalitu (a s tĂm souvisejĂcĂ know how a práci) a jednak aby byl konkurenÄŤnĂ i proti nabĂdkám tÄ›ch běžnĂ˝ch lam? ObÄŤas jdu na konverze, ale to nenĂ pouĹľitelnĂ© vĹľdy, procentuálnĂ podĂl celkovĂ© částky nezohledĹuje vĹŻbec kvalitu, nÄ›jaká fix částka nelze obecnÄ› dát, protoĹľe se nároÄŤnost lišà obor od oboru atd. -- Tomáš KaplerReceived on 31. 07. 2007, 09:45 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 07. 2007, 09:45 CEST