Re: měření konverze v adwords

From: Daniel Peder [ Infoset ] <Daniel.Peder (zavinac)>
Date: Thu, 14 Jun 2007 10:00:23 +0200
Tomas Kapler napsal(a):
> ahoj, mám dotázek. Zákazník na adwords má cílovou akci "zobrazení
> stránky kteréhokliv produktu" a já bych to chtěl přidat jako konverze
> do adwords, problém je, že když někdo zobrazí více stránek produktu,
> tak se tam takto objeví více konverzí, ale to já nechci - lze to nějak
> omezit, aby se každý počítal jen jednou za dobu platnosti té jejich
> cookie? Napadá mě leda vlastní javascript, který si to bude sám
> ukládat do jiné cookie, nevím ale, jestli neexistuje nějaká snadnější
> varianta.
rekl bych ze pak uz leda serverside
anebo pres user defined tracking, pokud klient vylozene netrva na
pouziti mechanismu goals:
https://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=27219&query=user+defined&topic=&type=
<script type="text/javascript">__utmSetVar('Product-view');</script>

nebo za pomoci vytvoreni virtualni stranky:
<body *onLoad="javascript:urchinTracker('/product-view-hit');*">


a pak je tu jeste tohle:
https://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=27203
coz s velkou oblibou pouzivam
Received on 14. 06. 2007, 10:00 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 14. 06. 2007, 10:00 CEST