Tomas Kapler napsal(a): > ahoj, mám dotázek. Zákazník na adwords má cílovou akci "zobrazení > stránky kteréhokliv produktu" a já bych to chtěl přidat jako konverze > do adwords, problém je, že když někdo zobrazí více stránek produktu, > tak se tam takto objeví více konverzí, ale to já nechci - lze to nějak > omezit, aby se každý počítal jen jednou za dobu platnosti té jejich > cookie? Napadá mě leda vlastní javascript, který si to bude sám > ukládat do jiné cookie, nevím ale, jestli neexistuje nějaká snadnější > varianta. rekl bych ze pak uz leda serverside anebo pres user defined tracking, pokud klient vylozene netrva na pouziti mechanismu goals: https://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=27219&query=user+defined&topic=&type= <script type="text/javascript">__utmSetVar('Product-view');</script> nebo za pomoci vytvoreni virtualni stranky: <body *onLoad="javascript:urchinTracker('/product-view-hit');*"> a pak je tu jeste tohle: https://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=27203 coz s velkou oblibou pouzivamReceived on 14. 06. 2007, 10:00 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 14. 06. 2007, 10:00 CEST