---> Bonjour, jediny, co me napada, jako moznost merit pouze prvni konverzi, je overit pri nacteni stranky, zda existuje cookie, ktera rika, ze zakaznik uz tento typ konverze udelal, a pokud cookie neexistuje, nastavit ji a zavolat konverzni kod AdWords. Pekny den -- =M= Tomas Kapler napsal(a): > ahoj, mám dotázek. Zákazník na adwords má cílovou akci "zobrazení > stránky kteréhokliv produktu" a já bych to chtěl přidat jako konverze > do adwords, problém je, že když někdo zobrazí více stránek produktu, > tak se tam takto objeví více konverzí, ale to já nechci - lze to nějak > omezit, aby se každý počítal jen jednou za dobu platnosti té jejich > cookie? Napadá mě leda vlastní javascript, který si to bude sám > ukládat do jiné cookie, nevím ale, jestli neexistuje nějaká snadnější > varianta. > díky > TomReceived on 14. 06. 2007, 09:44 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 14. 06. 2007, 09:44 CEST