TM> Současné stránky mají návštěvnost do 800 lidí měsíčně, web bude TM> optimalizován, očekáváme nárůst ;) Při takhle nízké návštěvnosti bych nevolil reklamu, která by měla "vydělávat na web", ale spíš reklamu výměnnou, která by mohla přilákat další návštěvníky. Asi bych se vyhnul tradičním výměnným bannerům, které by na stránkách kapely zobrazovaly reklamu na autobazar nebo jiné mimózní věci, a spíš bych se snažil dohodnout výměnnou reklamu alespoň trochu spřízněných webů (v případě folkové kapely třeba firmu, která pronajímá chaty v nějaké osadě, nějaký hudební klub, kde folkové kapely vystupují, prodejnu hudebních nástrojů...) stylem "my váš banner, vy náš". Díky tomu by reklama nepůsobila tak rušivě, zároveň by neodváděla lidi ke konkurenci a i ty bannery by se daly do stránky zapasovat nějak citlivě. No a až bude na ty stránky chodit 800 lidí denně, tak pak začněte řešit, jak donutit web vydělávat. I když - možnost vydělat je už i teď, právě třeba dohodou s těmi spřízněnými firmami. Možná že když se domluvíte, že bude kapela na svých stránkách a na koncertech propagovat banjové struny ze střev alpských koz, které k nám dováží firma Hurych a synové, tak vám Hurych dá měsíčně tiskara za reklamu a nemusíte řešit žádné internetové reklamní systémy. Prostě jeden gif s Hurychem a jeho syny a je po starostech. 8^) -- Miroslav Hlavicka AKA Scalex mailto:scalex@scalex.cz icq: 29794363Received on Tue, 20 Jun 2006 22:07:38 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2006, 22:07 CEST