Re: reklamní systémy pro český web

From: Miroslav Hlavicka - Scalex <scalex (zavinac)>
Date: 20. 06. 2006, 22:07 CEST
TM> Současné stránky mají návštěvnost do 800 lidí měsíčně, web bude
TM> optimalizován, očekáváme nárůst ;)

Při  takhle  nízké  návštěvnosti  bych  nevolil reklamu, která by měla
"vydělávat na web", ale spíš reklamu výměnnou, která by mohla přilákat
další  návštěvníky.  Asi  bych  se vyhnul tradičním výměnným bannerům,
které   by  na  stránkách kapely zobrazovaly reklamu na autobazar nebo
jiné  mimózní  věci,  a spíš bych se snažil dohodnout výměnnou reklamu
alespoň trochu spřízněných webů (v případě folkové kapely třeba firmu,
která pronajímá chaty v nějaké osadě, nějaký hudební klub, kde folkové
kapely  vystupují,  prodejnu  hudebních  nástrojů...)  stylem  "my váš
banner,  vy  náš". Díky tomu by reklama nepůsobila tak rušivě, zároveň
by  neodváděla lidi ke konkurenci a i ty bannery by se daly do stránky
zapasovat nějak citlivě.

No  a  až  bude  na  ty stránky chodit 800 lidí denně, tak pak začněte
řešit, jak donutit web vydělávat.

I  když  -  možnost  vydělat  je  už i teď, právě třeba dohodou s těmi
spřízněnými  firmami.  Možná  že  když se domluvíte, že bude kapela na
svých  stránkách  a  na  koncertech propagovat banjové struny ze střev
alpských koz, které k nám dováží firma Hurych a synové, tak vám Hurych
dá  měsíčně  tiskara  za  reklamu  a  nemusíte řešit žádné internetové
reklamní  systémy.  Prostě  jeden  gif  s Hurychem a jeho syny a je po
starostech. 8^)


-- 


     Miroslav Hlavicka
     AKA Scalex

     mailto:scalex@scalex.cz

     icq: 29794363
Received on Tue, 20 Jun 2006 22:07:38 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2006, 22:07 CEST