Reklamu bych zatim neresil - na 800 lidi mesicne nemate moc sanci vydelat za mesic vic nez na zmrzlinu ;-) Pro srovnani - mam jeden web zamereny na ekologii a souvisejici (tedy take ne zrovna 'mainstream', ale pritom celkem vyprofilovani navstevnici), na ktery mi mesicne prijde kolem 100 000 lidi. Jedine co tam celkem funguje je eTarget (cca 2000 Kc/mesic). Napriklad Potenza je ve srovnani s tim 'o nicem'. Reklamy na principu zvyraznovani a zaktivneni slov ve clancich nemam rad, takze nemuzu srovnat. Petr Tomáš Mašek napsal(a): > Dobrý den, > připravujeme nové stránky pro českou amatérskou folkovou hudební skupinu. Web bude mít novou doménu, protože v současné chvíli je na wz.cz a kapela chce reprezentativnější, tedy vlastní doménu. > Vzhledem k nízkému budgetu na vytvoření a provoz webu, zvažujeme umístění reklamních prvků na webové stránky, aby se alespoň část nákladů na web "sama zaplatila" . Nejraději textovou reklamu, bannery často působí vzhledem k designu webu rušivě. > Současné stránky mají návštěvnost do 800 lidí měsíčně, web bude optimalizován, očekáváme nárůst ;) > > Nemám s reklamou na webu žádné zkušenosti, proto se obracim na konferenci. Pokud myslíte, že by pro tento případ byla vhodná i nějaká bannerová forma reklamy, není to tabu, jen je osobně nemám rád :) > > Chtěl jsem se zeptat, jaký reklamní systém pro tento typ webu můžete doporučit? > - folková hudební skupina > - malá návštěvnost > - visitors jsou celkem vyprofilovaní - často sami amatérští hudebníci a milovníci folku a příbuzných žánrů (country, bluegrass) > > Děkuji za každou použitelnou radu > > > S pozdravem > Tomáš MašekReceived on Tue, 20 Jun 2006 21:46:07 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2006, 21:49 CEST