Dobrý den, jenom pár doplnění. > Vyplatí se něco, co má náklady niľąí neľ výnosy. Náklady na > získání GAP jsou natolik zanedbatelné, ľe je Vaąe otázka > prakticky zbytečná. Jenom bych připomněl, ľe existuje rozdíl mezi GAP a QGAP. GAP (Google Advertising Professional) můľe být myslím kaľdý (teď rychle nevím, jak se to dělá). Na QGAP (Qualified Google Advertising Professional) je potřeba ta zkouąka, co stojí myslím 50 dolarů za rok, coľ je v porovnání s objemem poľadované útraty pakatel. >> Ziskali jste nekdy na zaklade toho noveho zakaznika? > > Asi ne, ale jistě to vědět nemohu. Zhruba jednou měsíčně odpovídám emailem na dotaz nějakého čtenáře, který naąel moji stránku s přehledem mně známých českých drľitelů QGAP. http://www.jakpsatweb.cz/katalog/qualified-google-advertising-professional.html Takľe mám za to, ľe to lidi překvapivě hodně zajímá. YuhůReceived on Thu, 11 May 2006 01:00:32 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 05. 2006, 01:00 CEST