Dobrý den, jenom pár doplnění. > Vyplatí se něco, co má náklady nižší než výnosy. Náklady na > získání GAP jsou natolik zanedbatelné, že je Vaše otázka > prakticky zbytečná. Jenom bych připomněl, že existuje rozdíl mezi GAP a QGAP. GAP (Google Advertising Professional) může být myslím každý (teď rychle nevím, jak se to dělá). Na QGAP (Qualified Google Advertising Professional) je potřeba ta zkouška, co stojí myslím 50 dolarů za rok, což je v porovnání s objemem požadované útraty pakatel. >> Ziskali jste nekdy na zaklade toho noveho zakaznika? > > Asi ne, ale jistě to vědět nemohu. Zhruba jednou měsíčně odpovídám emailem na dotaz nějakého čtenáře, který našel moji stránku s přehledem mně známých českých držitelů QGAP. http://www.jakpsatweb.cz/katalog/qualified-google-advertising-professional.html Takže mám za to, že to lidi překvapivě hodně zajímá. YuhůReceived on Thu, 11 May 2006 01:00:32 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 05. 2006, 01:00 CEST