Josef Pajskr, Wednesday, May 10, 2006 10:02:04 PM napsal(a): > chtel bych se zeptat tech, co slozili zkousku cetifikovaneho > profesionala Google AdWords, zda se to vyplati. Vyplatí se něco, co má náklady nižší než výnosy. Náklady na získání GAP jsou natolik zanedbatelné, že je Vaše otázka prakticky zbytečná. > Ziskali jste nekdy na zaklade toho noveho zakaznika? Asi ne, ale jistě to vědět nemohu. > Nebo si coby profesional uctujete vice? Sice si účtuji nekřesťanské peníze, ale jak všichni v oboru víme, je u nás minimálně jdna firma, která si za AdWords účtuje ještě mnohem víc, a dělala to tak i v době, kdy ještě žádné zaměstnance s GAP neměla. > Ma jine vyhody? Ano, můžete na něj balit slečny. > Nebo je to jenom chytry zpusob jak donutit lidi na AdWords vice > utracet - pozadovanim minimalni utraty? Google žádnou minimální útratu nepožaduje. Musíte jen spravovat účty v určitém minimálním finančním objemu po určitou dobu. Pokud opravdu AdWords pro klienty děláte, není to u osobního GAP problém. U firemního certifikátu je to v ČR o hodně těžší a bez velkých zahraničních kampaní skoro nemožné. -- Zdraví, Marek ProkopReceived on Thu, 11 May 2006 00:12:00 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 05. 2006, 00:14 CEST