RE: bbKontext, AdContext, Potenza

From: Pokorný Marek <Marek.Pokorny (zavinac)>
Date: 05. 05. 2006, 16:04 CEST
Pekny den,

> myslim, ze bbText je vhodny spise pro webmastery nez inzerenty

Pokud nebudou inzerenti tak nemuze byt vhodny ani pro webmastery.
Nenapada me cim by byl pak system vhodny pro webmastery.

> ...ovsem nekolikrat narazim i na slova, ktera nemaji vubec nic spolecneho s clankem...

Konkretne u vaseho uvedeneho prikladu si dokazu predstavit jasnou spojitost. Clovek se zajmem o koupi auta hleda na automobilovych serverech co nejvice infomaci o jeho vysnenem aute a k naplneni jeho snu mu muze pomoci pujcka od GE capital :o) - jeden z mnoha moznych vykladu

Prijemny vikend.

Marek Pokorny



-----Original Message-----
From: "Jiří Nápravník - Bigmobil.cz" [mailto:jiri.napravnik@bigmobil.cz] 
Sent: Thursday, May 04, 2006 7:21 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: bbKontext, AdContext, Potenza

Zdravim,
myslim, ze bbText je vhodny spise pro webmastery nez inzerenty. Na jednom mnou spravovanem webu je umisten a je na nej klikano dost, ovsem nekolikrat narazim i na slova, ktera nemaji vubec nic psolecneho s clanekm a je to doslova jen prirazeno danemu slovu. Napr. v clanku o automobilech "včetně Renaultu nebyl na začátku sezony připraveny na 100%." mi to pro připraveny hodi GE capital pujcku, coz je hodne off-topic, ci-li ja bych investoval spise do klasickych kontextu a bbText ne...

JN


>> Proč ono vylučovací "nebo" v druhé otázce? Nejpravděpodobnější je, že 
>> na ně lidé klikají, A PROTO je naštvou.
>>
>> Jinak ovšem základní problém Vašeho dotazu spočívá v tom, že není 
>> jasné, zda se ptáte z pohledu inzerenta, nebo z pohledu majitele webu 
>> zobrazujícího reklamu.
>
> Ptam se jako potencialni inzerent, ktery vsak nechce zbytecne nastvat 
> oslovene lidi
>


--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
Received on Fri, 5 May 2006 16:04:33 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 05. 05. 2006, 16:02 CEST