Re: bbKontext, AdContext, Potenza

From: Jiří Nápravník - Bigmobil.cz <jiri.napravnik (zavinac)>
Date: 04. 05. 2006, 19:20 CEST
Zdravim,
myslim, ze bbText je vhodny spise pro webmastery nez inzerenty. Na 
jednom mnou spravovanem webu je umisten a je na nej klikano dost, ovsem 
nekolikrat narazim i na slova, ktera nemaji vubec nic psolecneho s 
clanekm a je to doslova jen prirazeno danemu slovu. Napr. v clanku o 
automobilech "včetně Renaultu nebyl na začátku sezony připraveny na 
100%." mi to pro připraveny hodi GE capital pujcku, coz je hodne 
off-topic, ci-li ja bych investoval spise do klasickych kontextu a 
bbText ne...

JN


>> Proč ono vylučovací "nebo" v druhé otázce? Nejpravděpodobnější
>> je, že na ně lidé klikají, A PROTO je naštvou.
>>
>> Jinak ovšem základní problém Vašeho dotazu spočívá v tom, že není
>> jasné, zda se ptáte z pohledu inzerenta, nebo z pohledu majitele
>> webu zobrazujícího reklamu.
>
> Ptam se jako potencialni inzerent, ktery vsak nechce zbytecne nastvat 
> oslovene lidi
>
Received on Thu, 04 May 2006 19:20:34 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 05. 2006, 19:17 CEST