RE: Doporucena literatura

From: Robert Nemec - konference \(RobertNemec.com\) <rob_list (zavinac)>
Date: 17. 04. 2005, 21:58 CEST
> Jde  mi  o  knihy  vydane  a  k  sehnani  u nas a radeji v 
> cestine. Co doporucujete a co je zbytecna koupe?

Moje TOP:

Zyman: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
Ogilvy: O reklamě
Ogilvy: Zpověď muže, který umí reklamu (jenom je to naprosto děsivě
přeložené, takže se asi budete dělat, co dělali u Ogilvyho "účetní" :-))
Vysekalová: Psychologie spotřebitele
Vysekalová: Psychologie reklamy
Kotler: Marketing Management (nevíte někdo, zda-li bude v češtině i 12.
vydání?)
Kotler: Marketing podle Kotlera
Kotler: Deset smrtelných marketingových hříchů
(on se Kotler často opakuje, ale stejně se vyplatí to číst)
Fromm: Desatero přikázaní byznysu a jak je porušovat - staré, ale dobré
Hopkins: Vědecká reklama - 80 let staré, ale dobré
Stuchlík: Reklama na internetu - no, na to, jak je mladá, zastarává celkem
rychle :-(. Jinak ale dobrá,
Bureš: skoro všechno :-),
Harris: Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás na internetu - černý
Petr
Krug: Nenuťte uživatele přemýšlet
Nielsen: Použitelnost domovských stránek

Nečetl jste někdo "Skok do budoucnosti"?

V angličtině toho ale vychází mnohem více a ještě zajímavější. Z Amazonu to
zde máte za pět dní.

Rob
http://www.robertnemec.com/ - internetová reklamní agentura
Received on Sun, 17 Apr 2005 21:58:01 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 04. 2005, 21:57 CEST