> Jde mi o knihy vydane a k sehnani u nas a radeji v > cestine. Co doporucujete a co je zbytecna koupe? Moje TOP: Zyman: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali Ogilvy: O reklamě Ogilvy: Zpověď muže, který umí reklamu (jenom je to naprosto děsivě přeložené, takže se asi budete dělat, co dělali u Ogilvyho "účetní" :-)) Vysekalová: Psychologie spotřebitele Vysekalová: Psychologie reklamy Kotler: Marketing Management (nevíte někdo, zda-li bude v češtině i 12. vydání?) Kotler: Marketing podle Kotlera Kotler: Deset smrtelných marketingových hříchů (on se Kotler často opakuje, ale stejně se vyplatí to číst) Fromm: Desatero přikázaní byznysu a jak je porušovat - staré, ale dobré Hopkins: Vědecká reklama - 80 let staré, ale dobré Stuchlík: Reklama na internetu - no, na to, jak je mladá, zastarává celkem rychle :-(. Jinak ale dobrá, Bureš: skoro všechno :-), Harris: Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás na internetu - černý Petr Krug: Nenuťte uživatele přemýšlet Nielsen: Použitelnost domovských stránek Nečetl jste někdo "Skok do budoucnosti"? V angličtině toho ale vychází mnohem více a ještě zajímavější. Z Amazonu to zde máte za pět dní. Rob http://www.robertnemec.com/ - internetová reklamní agenturaReceived on Sun, 17 Apr 2005 21:58:01 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 04. 2005, 21:57 CEST