Dobry den, kdysi v MIA jsme do jedne kampane nasadili ruzne barevne kombinace stejneho banneru, cca 6-8 kousku, kontrastni i mene. Rozptyl clickratu po dnech u jednotlivych variant vypadal nahodne (po cca 10 dnech kdy kampan bezela), zadna jasna korelace ve vysledcich nebyla, tak jsme to dal neresili. Co se tyka cervene, tj. asi pokus o vyrazny kontrast, muze to byt prave naopak, jednou se nam osvedcil banner "sikovne" vkomponovany do stranky, tak ze vlastne ani moc nevypadal jako reklama, spis jako dalsi funkce webu, na kterem kampan bezela (kdyby Vas to zajimalo, zkusil bych v archivu najit screenshot, uz je to par let). Oboji pristup (kontrast i symbioza) ma logiku, pokud se na reklamu clovek podiva jako na (komercni) komunikaci - podle toho s kym a o cem potrebuju komunikovat si zvolim vhodnou formu. Generalizace do jednoduche poucky ("modra je dobra") zavani sarlatanstvim. s pozdravem Tomas Lebr http://www.volny.cz/tomlebr Leos Literak wrote: > Dobry den, > > hledam na netu nejakou studii vhodnosti jednotlivych barev > pro bannery. Mohli byste mi prosim poslat linky, pokud > o nejakem hezkem clanku na toto tema? Vedu totiz spor > s grafikem, zda je banner s cervenym pozadim dobry napad ;-) > > Dekuji > > Leos > ____________________________________________________________ > http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 1000 MB > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Proniknete do sveta Linuxu. http://www.root.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >Received on Fri, 04 Mar 2005 01:10:17 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 03. 2005, 01:10 CET