Prakticke ukazky jsou na http://www.BoutiqueBB.com/VisualGuides/PragueAccommodation/ a na http://www.dianajourneys.com/HotelDiana At 10:19 AM +0100 3/3/05, Leos Literak wrote: >Dobry den, > >hledam na netu nejakou studii vhodnosti jednotlivych barev >pro bannery. Mohli byste mi prosim poslat linky, pokud >o nejakem hezkem clanku na toto tema? Vedu totiz spor >s grafikem, zda je banner s cervenym pozadim dobry napad ;-) > >Dekuji > >Leos >____________________________________________________________ >http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 1000 MB > >----------------------------------------------------------- reklama ----- >Proniknete do sveta Linuxu. http://www.root.cz >------------------------------------------------------------------------- > >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -- Vratislav Kuska balic (Tours Packager) Marketingovy poradce Webovy scenarista a fotograf Mailto:AbcInt@sympatico.ca http://www.cestovni-ruch.cz/kuska/zivotopis.php http://www.BoutiqueBB.com/VisualGuides/PragueAccommodation/ http://www.Spas-Resorts.com/Podebrady/ http://www.DianaJourneys.com/ Web je nejdulezitejsim propagacnim kanalem marketingu cestovniho ruchu - Arthur Oberascher, reditel Rakouske Centraly Cestovniho ruchu. http://www.hotelnewsresource.com/article12782.html Kdyby vsichni lide mysleli stejne, tak by nebyli vynalezci a vynalezy. Problem "negativnich" lidi, kteri vetsinou tvori vetsinu, pokud jde o nazory na novinky, znacne se lisici od existujiciho prumeru, je v tom, ze novinky meri soucasnosti a nedovedou si predstavit neco, co zatim neexistuje. A co si neumi predstavit, tomu neveri. Kdyby vsichni lide mysleli stejne, tak by nebyli vynalezci a vynalezy, jen drobna zlepseni a soucasnost by byla v nejlepsim pripade na technicke a myslenkove urovni stredoveku.Received on Thu, 3 Mar 2005 06:52:41 -0500
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 03. 2005, 14:25 CET